Kevyt pihavajan perustus

Keskustelua otsikon mukaisesti
Mise
Jäsen
Jäsen
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2015 22:24
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Kevyt pihavajan perustus

Viesti Kirjoittaja Mise »

Totta, mutta nykyään ruuvipaaluissa sentään on hintaskaalaa kun on enemmän myyjiä. Joskus 5 v sitten tein aika ison autokatos/varaston, jonka alle meni 22 paalua. Silloin niitä ei saanut kuin yhdestä paikasta ja kovalla hinnalla. Tehtiin sitten silloisen työkaverin kanssa itse 40 paalun sarja. Oli toki työpaikalla hyvät mahdollisuudet tehdä, vaikka olisivat ne kotonakin syntyneet. Moni oli sitä mieltä että "ei kannata" itse tehdä kun kaupasta saa. Laskin piruuttani mitä tuli tuntipalkaksi niin muuttui ääni kellossa. Materiaalit ja kuumasinkitys kuljetuksineen tekivät murto-osan kaupan hinnasta ja tuollaisella kappalemäärällä säästöä kertyi mukavasti. Oli lisäksi ihan mielenkiintoinen projekti.
Vastaa Viestiin