Uskaltaako näin vanhan ostaa?
-
kakluuni
- Jäsen

Re: Uskaltaako näin vanhan ostaa?
Täällä meillä päin on paljonkin noita 40-50-l rakennettuja paritaloja. Osa on aika villin näköisiä nykyään, kun toisessa päädyssä joku on "päivittänyt nykyajan vaatimuksia vastaavaksi" ja toteuttanut romanttista koristeltua unelmaansa yrittäen tehdä rintsikkatyylisestä talosta pitsihuvilaa ja toisessa puolikkaassa on 60-luvun mineriitit ja akvaarioikkunat. Orkkisjulkisivuisia ei enää oikeastaan näe.
Pakko vähän masentaa... mutta meikäläisellä on useampikin tuttu jotka ovat olleet paritaloloukussa. Se eka naapuri voi olla ihan ok mutta sitten se menee ja myy sen puolikkaansa jollekin pissapäälle ja oi sitä asumisen ihanuutta
Noita aina välillä näkee missä toinen puoli on laiminlyöty ja toinen korjattu. Sitten siinä pääsee raastupaan saakka tappelemaan kun sieltä laiminlyödyltä puolelta on esim. romun katon kautta valunut vesi sisään ja hommansa hyvin hoitanut osakaskin pääsee maksumieheksi.
Noita aina välillä näkee missä toinen puoli on laiminlyöty ja toinen korjattu. Sitten siinä pääsee raastupaan saakka tappelemaan kun sieltä laiminlyödyltä puolelta on esim. romun katon kautta valunut vesi sisään ja hommansa hyvin hoitanut osakaskin pääsee maksumieheksi.
Kävin paikan päällä katselemassa ja tuumailemassa pyydänkö näyttöön aikaa. Ei ole näyttöön tarvis, on siinä liikaa tekemistä näinkin tumpelolle kuin minä olen. -Jo pelkästään siinä miltä ulos päin näyttää. Kun mainitsitte, niin nyt vasta itsekin kiinnitin huomiota noihin epäkohtiin. Kyllä minä tämän jätän jollekin toiselle.
No, etsintä jatkuu.
Kiitosta kaikille avusta 
No, etsintä jatkuu.
- maurilyly
- Jäsen

- Kotisivu: http://huvilointia.blogspot.fi
- Viesti:
Tampereella Pispalassa oli yksi kolmen asunnon talo, josta keskimmäinen remppas omansa siten, että välillä talosta näki läpi eli teki kaiken...