Mikä/Mitkä levyt rokkaa tällähetkellä ?
-
Villa Edita
- Jäsen

Nuo Consonancen vahvistimet ja muutkin laitteet ovat kyllä hienon näköisiä, vähän sellaisia sisustajan unelmia. Putken hehkussa on kyllä oma viehätyksensä, jokin noista "mono block"-malleista hmm...Tervis68 kirjoitti:Itselläni sonus faberin consertino domukset ja Consonancen vahvistin.
Jälleen kerran tuo Radio Suomi taustalla soi.
batmobile, meteors, nekromantix, charlie feathers, johnny powers, go getters, gorilla, mad heads, guana batz, hurriganes, teddy & the tigers, megadeth, metallica, rob zombie, jne... niih ja http://www.flatlinerockers.com on oman pumpun osoite.
Jarkko Martikainen
Musiikkimaku on muuttunut melkoisesti vuosien varrella. Nykyään soittimissa pauhaa Johnny Cash, Bob Dylan, Mississippi Allstars. Suomalaisista ehdoton huippu on kuitenkin Jarkko Martikainen soololevyineen. Tutustuin ensin Jarkon "Rakkaus" levyyn sitten piti hommata livepläjäys "Hyvää yötä hyvät ihmiset" ja nyt on kuuntelussa Jarkon esikoinen "Mierolainen". Niin Jarkon, kuin myös YUP:n kantava voima ovat Martikaisen iskevät tekstit. Mierolaiselle olevalla "Kaikki me kuolemme pian" biisillä Jarkko laulaa seuraavaa. Teksti olisi sopinut myös tuonne Henkireikä osioon, mutta olkoon nyt täällä.
Vaikka mä elän kuin viimeistä päivää,
kiellän sen olevan viimeinen.
Kavahdan terveen järjen häivää.
Elämää vierastan, ihminen…
Suuria turhia toimia piirrän,
elämänkaarta kun suunnittelen.
Sinutkin usein mä huomiseen siirrän,
tänään kun kanssasi ehdi olla en.
Ja toisten jos manalle menneen kuulen,
vähänpä viisautta siitäkään saan.
Ikuiseksi elon, onneni luulen,
kunnes mun kummullani veisataan.
Ja silloin
puustani putoaa viimeinen lehti.
Yö vie haaveilijan.
Vain hetkisen ihminen elämään ehtii.
Kaikki me kuolemme pian.
Ihminen on kuin kärpänen täällä,
vaikka se toisin toivoa vois´.
Varjot kun värjyvät päiden päällä,
hetkessä huitaistaan kaikki pois.
Siis missä on rakas tai ystävä parhain,
siellä sun paikkasi tänään jo on.
Kaikki me lähdemme liian varhain
kuolemankankeuden karkelohon.
Ja silloin
puustasi putoaa viimeinen lehti.
Yö vie haaveilijan.
Kaikki me kuolemme pian.
Sanat siis Jarkko Martikainen, joka muuten taitaa asustella rintamamiestalossa
Suuria turhia toimia piirrän,
elämänkaarta kun suunnittelen.
Sinutkin usein mä huomiseen siirrän,
tänään kun kanssasi ehdi olla en.
Ja toisten jos manalle menneen kuulen,
vähänpä viisautta siitäkään saan.
Ikuiseksi elon, onneni luulen,
kunnes mun kummullani veisataan.
Ja silloin
puustani putoaa viimeinen lehti.
Yö vie haaveilijan.
Kaikki me kuolemme pian.
Ihminen on kuin kärpänen täällä,
vaikka se toisin toivoa vois´.
Varjot kun värjyvät päiden päällä,
hetkessä huitaistaan kaikki pois.
Siis missä on rakas tai ystävä parhain,
siellä sun paikkasi tänään jo on.
Kaikki me lähdemme liian varhain
kuolemankankeuden karkelohon.
Ja silloin
puustasi putoaa viimeinen lehti.
Yö vie haaveilijan.
Kaikki me kuolemme pian.
Sanat siis Jarkko Martikainen, joka muuten taitaa asustella rintamamiestalossa
Ystävällisin terveisin Mize
Re: Jarkko Martikainen
Juuri näin ja paikkakuntana kuninkaallinen Riihimäki!mize kirjoitti: Sanat siis Jarkko Martikainen, joka muuten taitaa asustella rintamamiestalossa
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Labyrint64
- Jäsen

Iron Maiden,Nightwish,Sonata Arctica,Amorphis,Tarot,Niskalaukaus,Eppu Normaali,Popeda,Leevi & leavings,Juice,Bruce Springsteen,Metallica,Bad Religion vain muutamia mainitakseni...Useimmat näistä nähty myös livenä muutamaankin kertaan ja tullaan näkemään myös tulevaisuudessa.
Ylipäänsä kaikenlainen rock-ja metallimusiikki iskee.Suomessa tehdään muuten helvetin hyvää musaa!
Ylipäänsä kaikenlainen rock-ja metallimusiikki iskee.Suomessa tehdään muuten helvetin hyvää musaa!
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Harrastelija
- Jäsen

minä myös ihmettelin että eivätkö parempaan pysty, rasittava versio kaiken kaikkiaan.JJ kirjoitti:Minusta tuo taas oli aika laimea esitys. Toki mukana on ihan ok tavaraakin, mutta hieman väkisin tehdyn oloinen, eikä oikeastaan kukaan porukasta näytä parasta osaamistaan.Labyrint64 kirjoitti:Northern Kings. Jälkimmäinen oli positiivinen ylläri.
Tällä hetkellä soi AC/DC:n Powerage, ja sieltä Down Payment Blues, vaikka itse asiassa sainkin tänään työtarjouksen ja sitä kautta lisää liksaa (lisää töitä)
-
rintsikka-60
- Jäsen

- Tuulenhovi
- Jäsen

Hmm... Kiintolevy?
Tuulenhovilla kuunnellaan kaikkea sekalaista. Dance-musasta kaikki ysäri-biisit on hyviä ja myös uudet versiot niistä (esim. Cascada). Lisäksi kaikkea Elviksestä Nightwishiin ja kestosuosikki on nyt vuoden päivät ollut Doughy feat Dons - Suuret Setelit. Isännän suosikkeihin kuuluu Rammstein, yms. rankempi, joista emäntä ei tykkää. Toisin päin sama juttu on Kaija Koo. Autoillessa soi paljon rock'n'roll.
Ja kaikki nämä siirtyy siis pääasiassa näppärästi ja nykyaikaisesti kiintolevyltä mp3-soittimeen, mutta sitten palataan kivikaudelle, ja käytetään sekä autossa että rempan keskellä kasettisoitinta ja -adapteria tuomaan äänen ulos siitä ämppäristä.
Tuulenhovilla kuunnellaan kaikkea sekalaista. Dance-musasta kaikki ysäri-biisit on hyviä ja myös uudet versiot niistä (esim. Cascada). Lisäksi kaikkea Elviksestä Nightwishiin ja kestosuosikki on nyt vuoden päivät ollut Doughy feat Dons - Suuret Setelit. Isännän suosikkeihin kuuluu Rammstein, yms. rankempi, joista emäntä ei tykkää. Toisin päin sama juttu on Kaija Koo. Autoillessa soi paljon rock'n'roll.
Ja kaikki nämä siirtyy siis pääasiassa näppärästi ja nykyaikaisesti kiintolevyltä mp3-soittimeen, mutta sitten palataan kivikaudelle, ja käytetään sekä autossa että rempan keskellä kasettisoitinta ja -adapteria tuomaan äänen ulos siitä ämppäristä.
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...