Vaikka tiedät miten nämä "pikkuhommat" yleensä menee niin miten se onkin että siltikään ei osaa arvata mihin kaikki lopulta saattaa johtaa. Älä vaan kerro kohta että: "tulin purkaneeksi sitten lopulta koko välikaton ja seuraavaksi..."pvalila kirjoitti:Kotiteatteri edistyi vähän.
Eilen lyhensin vähän projektorin jalkaa eli nostin härveliä lähemmäksi kattoa: nyt alkaa sijainti olla kohdallaan.
Tänään sitten porasin yläpohjaan reiän ja vedin kaapelit yläpohjan kautta vaatehuoneeseen: siellä kun sattui olemaan radonputki eli kaapelien veto sinne oli helppo.
Nyt pitää vielä tehdä vaatehuoneen ja olkkarin väliseen seinään reikä ja kaapelit ovat perillä siellä, missä pitääkin.
Mä olen luullut, että tuolla yläpohjan päällä on reilusti mineraalivillaa. No, villaa oli vähemmän kuin olin luullut ja kutinasta päätellen se taitaakin olla keltaista.
En ole varma, täytyy tarkistaa asia päivänvalossa.
Kuusi tuntia tuohon tärvääntyi, hidasta on kotiteatterin pystyttäminen.
Joillekin jos kertoo että ostin videotykin 6kk sitten ja kohta se alkaa olla jo asennettu paitsi että vielä... Eivät ymmärrä kun eivät ole sitä koskaan itse asentaneet. Tottahan jollekin pöydälle heittää tykin ja läppärin siihen kiinni minuutissa mutta mutta.
Jos totta puhutaan niin mistä tuommoinen pakkomielle sulle on tullut että haluat sen viimeisen päälle