Jemmasin itse vessan kynnyksen alle Taloussanomat, Lidlin mainoksen ja kirkkaan 20-senttisen
V-MS

Tämä on hieno idea jättää jotain tämän päivän kamaa noihin vintteihin. Itse olen ajatellut laittaa sanomalehtiä, kolikoita, jotain tämänpäivän arvottomampaa teknologiaa. Teen myös jonkinlaista päiväkirjaa asumisestamme täällä, jonka joskus sitten piilotan jonnekin vintin kätköihin kun täältä lähdetään.Alli kirjoitti:Lattian purujen päältä löytyi IKL:n esitteitä.Ja monia vanhoja lehtiä. Osa on selvästi laitettu tahallaan, "ajankohdan uutiset" -tyyliin. Onpa siellä sota-ajan paperinen käsilaukkukin. Jatkamme perinnettä ja lattiaan kätkeytyy muutama tämän hetken lehti lisäksi. Ja ehkpä joku DVD-levy, valokuva ja muistitikku. Kenties joku setelikin. Noita vanhoja juttuja emme ota pois - ainakaan kaikkia. Siellähän ne säilyvät edelleen kuivissa puruissa, koska ne ovat nytkin noin hyväkuntoisia.
Ei sinne usb-tikulle ainakaan mitään dataa kannata säilöä. Tikku tyhjenee noin puolessa vuodessa ellei sitä käytä välillä koneessa.Cardan kirjoitti:...
Toisaalta jotain usb-tikkua tuskin kukaan osaa enää käyttää...
...
Sinne se jo meni. Onpahan aikansa esine. Eikä mulla kyllä vielä puolessa vuodessa ole tikku tyhjentynyt. Tuskinpa DVD-laitteitakaan kauaa on enää käytössä, mutta sinne se meni sekin. Onhan niillä samantyyppinen kuriositeettiarvo kuin vaikka tuolla sota-ajan paperisella käsilaukulla oli meille.tarmasti kirjoitti:Ei sinne usb-tikulle ainakaan mitään dataa kannata säilöä. Tikku tyhjenee noin puolessa vuodessa ellei sitä käytä välillä koneessa.Cardan kirjoitti:...
Toisaalta jotain usb-tikkua tuskin kukaan osaa enää käyttää...
...

Kuulostaa siltä että tulee hauska uusi vuosi?tee-se-itse kirjoitti:dynamiitin sytytyslankaa ja tosi vanhoja aseen patruunoita.

Itse Sandelsgeist tullut piipahtamaan kellarissa? Hämärää touhua, kun sama jätkä on vieraillut mein saunassa aina silloin kun me nukutaan... ja jopa toisinaan se sama tyyppi lämmittää keittiön hellankin. Ja sitten väitetään että Sandelsgeistit on pahoja.TT kirjoitti:Meillä emäntä löysi kellarista pari lootaa tyhjiä Sandels tölkkejä. Ei muka voineet olla edellisten remonttien jäljiltä. Oli varmaan sitten Poltergeist