Tosiaan kiitokset Teemulle siitä, että olet jakanut keittiöremonttiprojektisi kanssamme. Inspiraatioita olen saanut myös tähän ketjuun kommentoivilta (esim. Laurakaisa). Kokemuksenne antaa uskoa siihen, että olen itsekin etenemässä oikeaan suuntaan (projektini enempi vasta suunnittelu/ esivalmisteluasteella).
Lyhyesti varastan ketjua ja kerron, mihin Teemun kokemuksia olen soveltamassa:
- isohko keittiö, pinta-ala n. 25 m2
- rakennettu -68 entisen olohuoneen paikalle (vm. -51)
- entiseen keittiöön jäänyt puuliesi (Leinoliesi, toimiva) ja joitakin vanhoja kaappeja (noin reilu metri ylä ja ala kaappia).
- vm. -68 keittiönkaapit ihan kunnossa ja täyttä puuta, kaappeja kuitenkin vähän niukasti ja lankavetimet ei inspiroi
- hankittu lisää vanhoja kaappeja varastoon ja kunnostettavaksi (mm. halkokaappia, pitkä lähes 3m yhtenäinen yläkaapisto
- keittiön muovimaton alla on odottamassa hyväkuntoinen (ainakin tod. näk.) lakattu lautalattia
- nyt keittiössä keskeisellä paikalla oikeasti vanha UPO:n jääkaappi, joka palvelee paitsi katseen vangitsijana myös säilykkeiden säilytystilana (periaatteessa toimisi kylmäkoneenakin)
- rahaa olisi tarkoitus käyttää mahdollisimman vähän (joten pitäsiköhän SMEGin tilalle hankkia esim.
http://www.e-kodinkoneet.fi/tuotekatego ... sel_v=3911) ja silti saada aikaan sekä tyylikäs (taloon sopiva) että toimiva kokonaisuus
Mutta siis kiitokset vielä kerran kokemuksista.