Hei kaikki pitkästä aikaa. Olen ollut nk. duunikiireissä enkä ole täällä ehtinyt notkumaan. Remppaa on viety enemmän ja vähemmän eteenpäin ja ensi syksynä ois tarkoitus pitää lopputarkastus, johan tuo remppa kestikin se viisi vuotta.
Olen työnantajan suosiollisella avustuksella (huom maksaja) saanut suorittaa JET-tutkinnon ja paras anti siinä oli Tuntemattoman sotilaan johtamistesti. Minulla nousi kolme persoonatyyppiä, joista yksi on päätyyppi ja tuskin tarvitsee arvuutella kuka on kyseessä eli Rokan Anteroha mie, etkö sie minnuu tunne.. Toisena ja kolmantena on Lehto ja Kariluoto ja nämä pitää täysin paikkaansa.
Huomenna on itsenäisyyspäivä ja TS ja TPA (jonka ensi-illan kävin eilen katsomassa) on tehnyt niin suuren vaikutuksen, että minä pidän eeerittäin pitkän hiljaisen hetken kaatuneiden muistoksi ja heidän muistoksi, jotka nämä talot rakensivat. Kunnioitus on noussut arvoon arvaamattomaan kun Linnan eepokset on nyt vasta nelikymppisenä tulleet tutuksi.
Joten, huomenna kunnioitamme näitä, jotka meille nämä talot rakensivat, oli remppaongelmat ja haasteet minkälaiset tahansa.
Hyvää joulua kaikille foorumilaisille! :)
itsenäisyyspäivä
itsenäisyyspäivä
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
Re: itsenäisyyspäivä
Harvoin tälle palstalle kirjoitan mutta nyt ei voi muutakuin tuumata että mielettömän komia sauna... haluun tollasen... 
Re: itsenäisyyspäivä
Kiitos :). Oli siinä niin kova urakka, että kun sain valmiiksi niin työhanskat tipahtivat lattialle puoleksi vuodeksi.. Hyvin ovat kivet pysyneet ja kellari pysyy useamman päivän lämpimänä näiden kiviseinien ansiosta. Lauteet on maalatta Liberonin maalilla ja heinäseipäät ammuttu listapystyllä. Hyvin lämpiää eikä kalkitut seinät ime sen enempää lämpöä itseensä kuin paneeliseinätkään.
-Madde-