Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Vissillä jännityksellä minäkin tapaamista odottelen, tosin ihan sadan prosentin varmuutta osallistumisesta en voi antaa. Minulla on klo 16 alkava toinen miitinki toisessa ravitsemusliikkeessä ja saattaa olla, että olen kotiinkannettavassa kunnossa jo siinä vaiheessa kun tämä toinen jamboree alkaa.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

- Viestit: 584
- Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 23:01
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Jos ette aja ykköstietä (joka on kyllä näillä keleillä leviämpi väylä ajaa) vaan tulette vanhaa turkuväylää, niin ajatte 20m päästä ohiOto Hascak kirjoitti:Päästään psykolookin kanssa aikaisintaan kello 17 Turusta liikkeelle ja keli on mitä on...
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
... ja jonka Oto kyllästää tervalla saapuessaan Turusta kello 22.40, kun kaikki muut ovat jo samm... lähteneet koteihinsa nukkumaan.Oto Hascak kirjoitti:Plus tietysti se uusi baaritiski, jonka Pekka askartelee puuhöylällä ihan ohi mennen miitin aikana...
Myönteinen puoli asiassa lienee se, että silloin ei paljoo enää jännitä! (kai?)Vesahy kirjoitti:saattaa olla, että olen kotiinkannettavassa kunnossa jo siinä vaiheessa kun tämä toinen jamboree alkaa
Joo, lähtekäätten tänään liikenteeseen ajoissa ja ajakaatten turvallisesti.
pelkka
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Viestit: 2338
- Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
- Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
- Kotisivu: www.suorakon.com
- Paikkakunta: Sastamala
- Viesti:
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Kyllästän sen tiskin vernissalla, jonka kuumennan oikeaoppisesti ja tutkimuksilla todistetusti parhaaseen lämpötilaan ennen levittämistä eli 60:neen celsiukseen. Ei 59 eikä 61, vaan tosiaankin 60.pelkka kirjoitti:... ja jonka Oto kyllästää tervalla saapuessaanOto Hascak kirjoitti:Plus tietysti se uusi baaritiski, jonka Pekka askartelee puuhöylällä ihan ohi mennen miitin aikana...
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Pitäskö mun sitten siinä joutessani virkata sille tiskille muutama mummon mallin mukainen pitsiliina. Tietty vanhasta tutusta kalastajalangasta ;-)
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

- Viestit: 3433
- Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
- Paikkakunta: Espoo
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Musta kannattais ihan remonttihengessä käyttää materiaalina purettua eristeistään haperoa peltivaippasähköjohtoa, vanhasta rivehampusta karstattua lankaa ja ikkunantilkkeinä käytettyjä vanhoja sukkahousuja. Tulis hyvä ja jämäkkä lasinalunen. Siitä on komia kiskoa Irish Coffeeta jonka koristeena on ureavaahtoa ja kattolistan raosta varissutta turvepölyä. So tasty!Sarsa kirjoitti:Pitäskö mun sitten siinä joutessani virkata sille tiskille muutama mummon mallin mukainen pitsiliina. Tietty vanhasta tutusta kalastajalangasta ;-)
Mitä te täällä vielä teette, pitäis jo kohta olla siellä.
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Hmmm, mikskähän tätä kutsuis... kollektiivista pohjien ottamista webissä notkuen? Mä ainakin väärennän vielä autooni soveliasta Huoltoajo-kylttiä.Pekka Huhta kirjoitti:Mitä te täällä vielä teette, pitäis jo kohta olla siellä.
pelkka (föönaa vielä parikytä minuuttia)
Viimeksi muokannut pelkka, To Marras 05, 2009 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Ja porukat hei, se on sitten Pullman *BAR* eikä Pullman Lounge!
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Nykyteknologian mahdollistama mobiiliviesti suoraan Pullmanin yläkerrasta! Otoa odotellaan edetelleen, mutta Pekka on vauhdissa :)
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Saisko videona, niin pääsis fiilikseenjohny_t kirjoitti:Nykyteknologian mahdollistama mobiiliviesti suoraan Pullmanin yläkerrasta! Otoa odotellaan edetelleen, mutta Pekka on vauhdissa :)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
ei jumalauta kun kuukauden tauon jälkeen ehtii vauvanhoidolta foorumille, on JUST samaan aikaan kestit baarissa ja allekirjoittanut sattuu olemaan vielä Helsingissä yötä. Mutta kun ei veny! Terveisiä kaikille.
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Kiitokset kaikille osallistuneille! (mun laskuopilla minä + 10)
-J-
-J-
-
Harrastelija
- Jäsen

- Viestit: 121
- Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 10:29
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Kiitoksia eilisestä mukavaa oli..jotta ei jää kotiläksyt tekemättä niin tulvakartat löytyvät osoitteesta.
http://www.ymparisto.fi/default.asp?con ... 346&lan=FI
http://www.ymparisto.fi/default.asp?con ... 346&lan=FI
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Viestit: 2338
- Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
- Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
- Kotisivu: www.suorakon.com
- Paikkakunta: Sastamala
- Viesti:
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Tukka kipee. Nyt Kuuskajaskariin p*skantärkeilemään....
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

- Viestit: 3433
- Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
- Paikkakunta: Espoo
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Millä ihmeellä sun tukka ehti kipeytymään, kun äijä tuli melkein viimesenä ja lähti ensimmäisten joukossa. Vai vieläkö piti kotimatkalla autossa napostella Matkakaljaa™Oto Hascak kirjoitti:Tukka kipee. Nyt Kuuskajaskariin p*skantärkeilemään....
Kiitokset kaikille paikalla olleille, oli mukava ilta. Miten se vaan ehti olemaan niin kamalan lyhyt?
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/