Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Rintamamiestaloista ja muusta
Avatar
vesahy
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3354
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Vissillä jännityksellä minäkin tapaamista odottelen, tosin ihan sadan prosentin varmuutta osallistumisesta en voi antaa. Minulla on klo 16 alkava toinen miitinki toisessa ravitsemusliikkeessä ja saattaa olla, että olen kotiinkannettavassa kunnossa jo siinä vaiheessa kun tämä toinen jamboree alkaa.
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 584
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 23:01
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Oto Hascak kirjoitti:Päästään psykolookin kanssa aikaisintaan kello 17 Turusta liikkeelle ja keli on mitä on...
Jos ette aja ykköstietä (joka on kyllä näillä keleillä leviämpi väylä ajaa) vaan tulette vanhaa turkuväylää, niin ajatte 20m päästä ohi :lol: Tällä hetkellä täällä on pirun liukasta, koittakaa pysyä ojien välissä.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Oto Hascak kirjoitti:Plus tietysti se uusi baaritiski, jonka Pekka askartelee puuhöylällä ihan ohi mennen miitin aikana...
... ja jonka Oto kyllästää tervalla saapuessaan Turusta kello 22.40, kun kaikki muut ovat jo samm... lähteneet koteihinsa nukkumaan.
Vesahy kirjoitti:saattaa olla, että olen kotiinkannettavassa kunnossa jo siinä vaiheessa kun tämä toinen jamboree alkaa
Myönteinen puoli asiassa lienee se, että silloin ei paljoo enää jännitä! (kai?)

Joo, lähtekäätten tänään liikenteeseen ajoissa ja ajakaatten turvallisesti.


pelkka
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

pelkka kirjoitti:
Oto Hascak kirjoitti:Plus tietysti se uusi baaritiski, jonka Pekka askartelee puuhöylällä ihan ohi mennen miitin aikana...
... ja jonka Oto kyllästää tervalla saapuessaan
Kyllästän sen tiskin vernissalla, jonka kuumennan oikeaoppisesti ja tutkimuksilla todistetusti parhaaseen lämpötilaan ennen levittämistä eli 60:neen celsiukseen. Ei 59 eikä 61, vaan tosiaankin 60.
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Sarsa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 22:08
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sarsa »

Pitäskö mun sitten siinä joutessani virkata sille tiskille muutama mummon mallin mukainen pitsiliina. Tietty vanhasta tutusta kalastajalangasta ;-)
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 3433
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Sarsa kirjoitti:Pitäskö mun sitten siinä joutessani virkata sille tiskille muutama mummon mallin mukainen pitsiliina. Tietty vanhasta tutusta kalastajalangasta ;-)
Musta kannattais ihan remonttihengessä käyttää materiaalina purettua eristeistään haperoa peltivaippasähköjohtoa, vanhasta rivehampusta karstattua lankaa ja ikkunantilkkeinä käytettyjä vanhoja sukkahousuja. Tulis hyvä ja jämäkkä lasinalunen. Siitä on komia kiskoa Irish Coffeeta jonka koristeena on ureavaahtoa ja kattolistan raosta varissutta turvepölyä. So tasty! :lol:

Mitä te täällä vielä teette, pitäis jo kohta olla siellä.

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Pekka Huhta kirjoitti:Mitä te täällä vielä teette, pitäis jo kohta olla siellä.
Hmmm, mikskähän tätä kutsuis... kollektiivista pohjien ottamista webissä notkuen? Mä ainakin väärennän vielä autooni soveliasta Huoltoajo-kylttiä.

pelkka (föönaa vielä parikytä minuuttia)
Viimeksi muokannut pelkka, To Marras 05, 2009 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Ja porukat hei, se on sitten Pullman *BAR* eikä Pullman Lounge!
Avatar
johny_t
Jäsen
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 13:34
Paikkakunta: Kaukomailla

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja johny_t »

Nykyteknologian mahdollistama mobiiliviesti suoraan Pullmanin yläkerrasta! Otoa odotellaan edetelleen, mutta Pekka on vauhdissa :)
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari »

johny_t kirjoitti:Nykyteknologian mahdollistama mobiiliviesti suoraan Pullmanin yläkerrasta! Otoa odotellaan edetelleen, mutta Pekka on vauhdissa :)
Saisko videona, niin pääsis fiilikseen :-D
--------------------------------------------------------------------------------------------
TimoAB
Jäsen
Jäsen
Viestit: 616
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 21:40
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja TimoAB »

ei jumalauta kun kuukauden tauon jälkeen ehtii vauvanhoidolta foorumille, on JUST samaan aikaan kestit baarissa ja allekirjoittanut sattuu olemaan vielä Helsingissä yötä. Mutta kun ei veny! Terveisiä kaikille.
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
Avatar
johny_t
Jäsen
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 13:34
Paikkakunta: Kaukomailla

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja johny_t »

Kiitokset kaikille osallistuneille! (mun laskuopilla minä + 10)

-J-
Harrastelija
Jäsen
Jäsen
Viestit: 121
Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 10:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Harrastelija »

Kiitoksia eilisestä mukavaa oli..jotta ei jää kotiläksyt tekemättä niin tulvakartat löytyvät osoitteesta.
http://www.ymparisto.fi/default.asp?con ... 346&lan=FI
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

Tukka kipee. Nyt Kuuskajaskariin p*skantärkeilemään....
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 3433
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Oto Hascak kirjoitti:Tukka kipee. Nyt Kuuskajaskariin p*skantärkeilemään....
Millä ihmeellä sun tukka ehti kipeytymään, kun äijä tuli melkein viimesenä ja lähti ensimmäisten joukossa. Vai vieläkö piti kotimatkalla autossa napostella Matkakaljaa™ :lol:

Kiitokset kaikille paikalla olleille, oli mukava ilta. Miten se vaan ehti olemaan niin kamalan lyhyt?

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Vastaa Viestiin