johny_t kirjoitti:Tässähän pitää selkeästi alkaa funtsia pientä pääsymaksua meetinkiin
Jollainhan ne musta ja Pekasta aiheutuvat kulut pitää kattaa...

Panu Kailan saa suhteellisen halvalla pöydän ääreen istumaan, mutta allekirjoittaneen sekä mr puuhöylän keikkapalkat ovat sitä luokkaa, että niillä saa lunastettua pienemmän kylmillään olleen RMT:n haja-asutusalueelta!

Siihen vielä päälle ruuat ja juomingit, niin johan pomppas.
Todellisuudessa käynyt useampaa kuin yhtä foorumilaisen projektia katsomassa bensarahaa vastaan.
Todellisia legendoja, joo...

Ollaan korkeintaan keskivertoa hölmömpiä, kun tykätään puuhastella näinkin paljon ja siinä sivussa autella muita.