Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Rintamamiestaloista ja muusta
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

johny_t kirjoitti:Tässähän pitää selkeästi alkaa funtsia pientä pääsymaksua meetinkiin
Jollainhan ne musta ja Pekasta aiheutuvat kulut pitää kattaa... :lol: Panu Kailan saa suhteellisen halvalla pöydän ääreen istumaan, mutta allekirjoittaneen sekä mr puuhöylän keikkapalkat ovat sitä luokkaa, että niillä saa lunastettua pienemmän kylmillään olleen RMT:n haja-asutusalueelta! :mrgreen: Siihen vielä päälle ruuat ja juomingit, niin johan pomppas.

Todellisuudessa käynyt useampaa kuin yhtä foorumilaisen projektia katsomassa bensarahaa vastaan.

Todellisia legendoja, joo... :mrgreen: Ollaan korkeintaan keskivertoa hölmömpiä, kun tykätään puuhastella näinkin paljon ja siinä sivussa autella muita.
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Avatar
johny_t
Jäsen
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 13:34
Paikkakunta: Kaukomailla

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja johny_t »

Up. Up.

Torstai lähenee uhkaavasti. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan!


-J-
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari »

Tuosta liitteenä nimilaput. Voi leikata reunoja pitkin ja laittaa rintataskuun, tai taittaa seisomaan pöydällä tai ihan mitä vaan.
Liitteet
Nimilappu.pdf
Nimilappu
(478.57 KiB) Tiedosto ladattu 271 kertaa
--------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Ari kirjoitti:Tuosta liitteenä nimilaput. Voi leikata reunoja pitkin ja laittaa rintataskuun, tai taittaa seisomaan pöydällä tai ihan mitä vaan.
(saako laittaa kaverin nimen)


Kiitos Ari!
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 3433
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Oto Hascak kirjoitti:
johny_t kirjoitti:Tässähän pitää selkeästi alkaa funtsia pientä pääsymaksua meetinkiin
Jollainhan ne musta ja Pekasta aiheutuvat kulut pitää kattaa... :lol: Panu Kailan saa suhteellisen halvalla pöydän ääreen istumaan, mutta allekirjoittaneen sekä mr puuhöylän keikkapalkat ovat sitä luokkaa, että niillä saa lunastettua pienemmän kylmillään olleen RMT:n haja-asutusalueelta! :mrgreen: Siihen vielä päälle ruuat ja juomingit, niin johan pomppas.
Hei, mulle saa tuoda pääsymaksuksi valkoisia kaksinappisia sähkökatkaisijoita! :lol: Perhana, olkkarin TV-nurkan katkaisija on ollut jumissa jo viikkoja, mutta kun mä en kato telkkaria niin ei haittaa. Sen sijaan oli penseetä kun nyt on jo keittiökin pimeenä. Katkaisijat on korjattu jo niin monta kertaa että nyttenkyllärupee.

Vakavammin puhuen, kunkahan paljon meitä tulee....

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

Kuulkaas lapsukaiset, mua vähän jännittää! :mrgreen:
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

(mut jos Pekka jakaa ovella valkosii nappeja...) (hitto, just könysin sisälle jääkylmästä pihavarastosta, tarviiks sinne nyt könytä takasin, onko sulla Pekka jotain kuvaa tuosta kun en ulkoota muista)
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Oto Hascak kirjoitti:Kuulkaas lapsukaiset, mua vähän jännittää! :mrgreen:
Sama täällä, melkeen ku olis menossa ensitreffeille. Mitäs jos me ollaanki ihan kauheita ihmisiä ja täysin latteita, vivahteettomia ja mykkiä? Siellä sitten seisoskellaan tumput suorina assalla ja vedetään viinaa.

Mä tuun kyllä jos en matkalla pyörry jännityksestä.
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

pelkka kirjoitti:Sama täällä, melkeen ku olis menossa ensitreffeille.
Silloin pitää puhua sinisistä napeista eikä suinkaan valkoisista, niin kuin edellisessä viestissä erheellisesti mainitsit... :mrgreen:

Ja jos koet pakottavaa tarvetta popsia sinisiä pillereitä ennen miittiä, niin et sitten p*rkele istu ainakaan mun vieressä! :lol:
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Ensitreffeillä sinisiä nappeja? Jösses! Me taidetaan kuulua eri sukupolviin. Ensitreffeillä hyvä kun vaihdettiin (kotilanka)puhelinnumeroita ja enintään valkoinen nenäliina putosi jossain vaiheessa puolivahingossa maahan.

Mä viittasin kyllä ihan vaan sellasiin perusrauhoittaviin valkoisiin nappeihin (ei sillä että mä niistä mittään tietäisin, mutta entisenä pahana jännittäjänä muistan tilanteita joissa toivoi että kuolo tulisi ja korjaisi nopsaan kun oli niin kova hiki ja kammotus. Eikä tarvinnu olla treffitkään, riitti peruskoulun äidinkielen esitelmä, tai joku soittokeikka mummojen puurojuhlissa. Kaameeta. Kyllä se nyt jo naurattaa).

p.
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 3433
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Vai että jänskättää. Huomaatte vain kaikki, että verkossa muodostunut kuva ihmisestä ei juuri koskaan pidä paikkaansa. Kaikki on ihan erilaista kuin kuvitteli, mutta silti kivaa. :-D

Ei meistä kukaan ole semmoinen kuin muut luuli, niin että aika turha jännittää. Kuinkahan isona järkytyksenä ihmisille tulee sekin että mä en ookaan se jussipaitaan ja lapikkaisiin puettu kunnianarvoisa harmaapartainen guru, joka raahaa baarissa mukana omaa keinutuolia, puukkoa ja vuoleskeltavia kalikoita :lol:

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

No kuka se gubbe sitten on? Joulupukki, Panu Kaila?
?keskellä kämmentä
Jäsen
Jäsen
Viestit: 745
Liittynyt: Su Loka 14, 2007 23:03
Paikkakunta: Tampere
Paikkakunta: Tampere

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja ?keskellä kämmentä »

Mä en ala mitääään!
Pekalla on kummiski joku höylä mukana...
Pelkka pyärtyy ovella ja
Oto ei anna muitten ku sykolookin istua viäressää...
Ja mä en pääse mukaan :?
Tai ehtiskö junalla... hmmm.
Kulkeekos sinne syrjäsee rannikko kylää junia täältä isosta kaupunkista...?

Pitäkää ny eres jonkillaista pöytäkirjaa, että me muukki saaraan kuulla miitinkin helmet :-D
jos ei tee mitään, ei tule vahinkojakaan :)
Avatar
pelkka
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2054
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 23:58
Paikkakunta: Läntinen Uusimaa

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Kulkeehan nuita, ja takasinki. Siks tapaaminen onki rautatieasemalla, blink blink.

Ja kaikki mahollinen todistus(puheenvuoro)aineisto luonnollisestikki tuhotaan. Jälkipolville ei jää ku tahmea krinkula paarin tiskiin.
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2338
Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
Kotisivu: www.suorakon.com
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

pelkka kirjoitti:Jälkipolville ei jää ku tahmea krinkula paarin tiskiin.
Plus tietysti se uusi baaritiski, jonka Pekka askartelee puuhöylällä ihan ohi mennen miitin aikana... :mrgreen:

Mää en varmastikkaan ehdi ihan seitsemäksi pelipaikoille. Päästään psykolookin kanssa aikaisintaan kello 17 Turusta liikkeelle ja keli on mitä on...
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Vastaa Viestiin