Joo, E621 lisä-aineesta tuntuu tulevan kaikkea kummaa, vaikken moiseen uskonut, niin pari viikkoa ilman tuota ja huomaa selvän vaikutuksen.Helmeri kirjoitti:Löytyyhän noita useampi puska. Itse emme ole ehtineet hyödyntämään, mutta tuttava kertoi tekevänsä lipstikasta kasvislientä, koska kaupan valmiskuutioista/jauheesta valmistettavassa kasvisliemessä on lisäaineita, joista saa migreenin. Tämä itse tehty luonnonmukainen vaihtoehto toimii kuulemma hyvin sekä kasvis-, että lihalientä vaativissa ruuissa.
Nyt pitääkin sitten tuota Lipstikkaa hankkia, löysinkin jo paikan jossa noita kasveja myydään miniruukuissa, vaan kun olen aika tumpelo kasvien kanssa, niin ei ole käsitystä noinko noista marketin hyllyissä olevista saisi aikaan ihan oikean kasvin kasvimaalle?
Niin ja voiko sitä laittaa jäiseenkin maahan, vai pitäisikö yrittää kasvattaa sisätiloissa?
Kuinkas tuo pärjää viikon ilman kastelua? Vai onko jotain kasteluautomaattia.
edit: Jos lukisikin viestejä, niin löytyisi vastauksia
Eli kaupan hyllystä löytyvät on oikeita joita voi laittaa johonkin ruukkuun kasvamaan.
Mutta kuivatuksesta olisi kiva kuulla lisää, pitääkö kasville tehdä muuta kuin leikata oksa poikki ja pitää kaapinpäällä?