*heh heh* Kiitos kettuiluista!!!
Tomppa: Jep, vuosi on kulunut myllerryksessä ja nyt on kyllä mies paikallaan löytynyt. Eipä tuonne sinkkuketjuun ehtinyt itseään edes laittaa
Oto: Mihin ihmeessä ihmiset jemmaa kaikki pullonsa ja tölkkinsä, täytyyhän niitä joka kodissa olla kun mullakin on
Keräilin suuren osan tallista ja pihalta, kuistilta, rappukäytävästä, autoista jne ja lopputulos on useita jätesäkillisiä pantillisia, pantittomia viron tölkkejä ainakin tuplaten

Että mä oon laiska! No jos ne tosiaan sit pahimmassa rahapulassa sais vaikka pakettiautolla vietyä kauppaan ja tuntisi itsensä hetken rikkaaksi

Syödään sitten niillä rahoilla vaikka pihvit...
Lamput tosiaan sain seinään vasta pari viikkoa ennen joulua.
Kylmä vesi myöskin saatiin kytkettyä asuinkerrokseen joulukuun alulla. Kuumaa vettä sitten lämmittelen puuhellalla että pääsee tiskaileen.
Sisävessaan en meinannut osata mennä ollenkaan, aina kun tuli tarve, veti jo kenkiä jalkaan ja takkia niskaan. Sitten se hämmentynyt ja voitonriemuinen ilme: mähän voin mennä ihan tohon posliinipöntölle!
Viemäri arvatenkin meni tukkoon kun sinne oli mennyt vanhoja valurautaputkia rikkoessa sitä painavaa ruoste/rautamutua. No painepesuri kaivon kautta aukasi viimeisen metrin tukoksen.
Kevään hommia on kaivaa liki vaakatasossa oleva parimetriä ennen kaivoa oleva betoniputki, ja korvata se muoviputkella ja siihen kunnon kaato. Muuten sitä ollaan ongelmissa vielä uudestaan.
Kattoremontti on meneillään paraikaa. Otin firman tekemään. Vanha tillikatto on purettu ja uudet pohjat oikaisuineen tehty. Vanha kattohan oli painunut pahasti. Nyt sitten seuraavaksi tulee peltimies, ja konesaumattuhan siitä sitten tulee. Sinkittynä, maalaan sitten itse, maalari kun olen. Jatkohuoltoa ajatellen on se on hyvä niin.