Länsi-uudenmaan foorumilaisten tapaaminen 11.11.09
Länsi-uudenmaan foorumilaisten tapaaminen 11.11.09
Tapaaminen ois Helsingissä 5.11 ja muuallekkin suunniteltu tapaamisia.. Oisko innostusta läntisen uudenmaan foorumilaisilla kokoontua jutustelun merkeissä? Jos innostusta on, voisin toimia promoottorina. Ja paikka vois olla Lohjalla vaik Opus K. Luulen, et Jussilta saisin puhuttua kabinetin käyttöömme..
Laittakaahan kommentteja...
Laittakaahan kommentteja...
Ite kun tekee, niin tulee mitä sattuu...
Re: Länsi-uudenmaan foorumilaisten tapaaminen?
No mikä jottei! Kunhan ei ole samalla viikolla kuin Helsingin tärskyt...
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Toki kiinnostaa. OpusK sopii mainiosti.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
mikä jottei
minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Mukavaa, että on kiinnostusta! Ei Stadin kanssa samaan aikaan. Sillä ajattelin, et vois oman järkätä, kun en duuniltani pääse tohon Stadin miittiin;) Kohta menossa käymään Opuksessa, joten otan kalenterin mukaan.. Ja varmaankin viikolla, kun pe-la se on muutenkin täynnä.. Lisää infoa tuonnempana...
- vesahy
- Jäsen

Minäkin mukana jos vaan allakkaan mahtuu. Mutta eikös legendaarinen Unkan baari olisi niin keskellä läntistä Uuttamaata kuin olla vaan voi? 
Mukana ollaan, fillari onkin tossa seinustalla jo ootellut että millonka lähdetään 
Opuksessa olikin perinteinen Opusvisa menossa, joten en Jussia häirinnyt. Tyydyin nauttimaan pienen Hobgoblinin ja Laitilan panimon Tuomaan. Ja Jussi maistatutti jotain 18 vuotta vanhaa skottiviskiä. Hyvää oli, vaikka enemmän konjamiinin ystävä olenkin. Joten täytyy mennä käymään huomenna uudestaan ellei "joudu" lähtemään Pohojanmaalle.
Unkan baarihan olisi ehkä enemmän "keskellä" ja muutenkin legendaarinen paikka. Mutta härskisti käytin ketjun aloittajana kotikenttäetua hyväkseni
Ja kannattaa pitää pyörän ketjut rasvassa... Ehkä tapaaminen on viikolla 46 tai 47. Ja et ois seuraava päivä vapaa, jos innostuu 
Unkan baarihan olisi ehkä enemmän "keskellä" ja muutenkin legendaarinen paikka. Mutta härskisti käytin ketjun aloittajana kotikenttäetua hyväkseni
Opuksessa kävin duunin jälkeen. Kabinetti on varattu käyttöömme 11.11 klo 19.00-... Ei ole kiirusta poistua, ei ole kyseiselle illalle muuta varausta. Ja pilkkuhan tulee siinä puol yksitoista. Ja 25 nopeinta mahtuu kabinetin puolelle
Toivottavasti mahdollisimman monelle sopii..
Toivottavasti mahdollisimman monelle sopii..
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

18 asti töissä mutta tulen moikkaamaan. Nummen suunnalta tulossa.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
auvo joutuu ikäväkseen passata nämä kekkerit. työvuoro on 23,n asti
minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
-
nummentie 434
- Jäsen

Yritän myöskin järjestyä paikalle, Jos tuun töistä suoraan Lohjalle, onnistuu oivallisesti, mut takas kotiin täytyy tässä nyt kysellä kyytiä; Esim. Markku ja rintsikka, missäpäin Nummea? Pääsenkö kyytis kotiin?
Katsokaas kun mulla ei ole autoa.
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Lähetetty yksityisviestinummentie 434 kirjoitti:Yritän myöskin järjestyä paikalle, Jos tuun töistä suoraan Lohjalle, onnistuu oivallisesti, mut takas kotiin täytyy tässä nyt kysellä kyytiä; Esim. Markku ja rintsikka, missäpäin Nummea? Pääsenkö kyytis kotiin?
Nostan vähän tätä viestiä, jos vaikka huomiseksi luvatun lumimyräkän alta löytäisi auton, jolla huristella Lohjalle (joo, se tuli tänään kuntoon!).
pelkka
pelkka
Pelkka ehtikin nostella jo ylöspäin.. Kabinettiin mahtuu vielä! Eiku rohkeesti mukaan...