Rintamamiestalo.fi.paidoissa tunnistaminen helpottuu -> http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=5&t=3827pastorius kirjoitti:... Pitääkö olla purua vaatteissa vai mistä tunnistaa![]()
Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

- Viestit: 3433
- Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 15:40
- Paikkakunta: Espoo
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Mä ehdotan, että tuo tunnistaminen käy sillai, jotta joku tekee word-dokkarin, jossa on se rm.net-logo, nimimerkki ja nimi. Jokainen saa printata semmoisen itselleen ja kiinnittää vaatteisiinsa haluamallaan tavalla. Joka miittiä varten voidaan vielä nimetä vastuuhenkilö, jolla voi olla varalappuja mukana jos joku on omansa unohtanut tai ei pääse printtaamaan taijjotainmuuta.
Mä voisin vielä ehdottaa lisäksi, että vastuuhenkilöille ilmottaudutaan, jotta on joku kuva kuinka moni tulee paikalle ja vastuuhenkilö voi antaa puhelinnumeronsa tarvittaessa paikalle tulijoille, jos ei oo esim. varma löytääkö perille tms.
Rupeeko Johny Helsingin tapaamisen vastuuhenkilöksi?
Pekka
Mä voisin vielä ehdottaa lisäksi, että vastuuhenkilöille ilmottaudutaan, jotta on joku kuva kuinka moni tulee paikalle ja vastuuhenkilö voi antaa puhelinnumeronsa tarvittaessa paikalle tulijoille, jos ei oo esim. varma löytääkö perille tms.
Rupeeko Johny Helsingin tapaamisen vastuuhenkilöksi?
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Tunnistamisen helpottamiseksi rintamerkki on vaihdettu sulkapaahineeseen. (Jos ei sulkapaahinetta satu olemaan niin myos harmonikka kay tunnisteesta (ei lasten koko))

Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
-
tyy
- Jäsen

- Viestit: 105
- Liittynyt: Ti Elo 04, 2009 19:25
- Paikkakunta: Päijät-Häme
- Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Höh ja pöh... JOKU on tuolloin yövuoroissa 
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Pekka Huhta kirjoitti:Mä ehdotan, että tuo tunnistaminen käy sillai, jotta joku tekee word-dokkarin, jossa on se rm.net-logo.
Mä voisin vielä ehdottaa lisäksi, että vastuuhenkilöille ilmottaudutaan, jotta on joku kuva kuinka moni tulee paikalle ja vastuuhenkilö voi antaa puhelinnumeronsa tarvittaessa paikalle tulijoille, jos ei oo esim. varma löytääkö perille tms.
Rupeeko Johny Helsingin tapaamisen vastuuhenkilöksi?
Pekka
Alkuun oli tarkoituksena, ettei pahemmin keräiltäisi nimiä listaan, mutta kyllä mä voin pitää tukkimiehenkirjanpitoa ja arvioida mahdutaanko me Pullmaniin.
Aria konsultoiden voisin hoitaa myös nimilappu-pohjan.
-J-
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Saadaankos Hämäläisiä kokoontumaan Hämeenlinnaan vaikkapa Tawastia Bankin uumeniin? Vai onko lähdettävä merta edemmäs kalaan? Niin ja toki vasallikylistä vaikka Pirkanmaan puoleltakin saa tietysti tulla


Mikähän nimi kätkeytyy Pekka Huhdan nimimerkin taaksePekka Huhta kirjoitti:...rm.net-logo, nimimerkki ja nimi.
Pekka
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Viestit: 2338
- Liittynyt: La Huhti 08, 2006 15:26
- Paikkakunta: Pirkanmaa/Sastamala
- Kotisivu: www.suorakon.com
- Paikkakunta: Sastamala
- Viesti:
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta mä nakitin psykolookin juoppokuskiksi eli ooon mukana Pullmannin RMT-riennoissa! 
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Tuomo: mentäiskö nyt merta edemmä kalaan kattomaan etelän väkeä ja sit jatkossa yritettäis kasaantua lähemmä ?
Tuli vain mieleen, et miten ois vaikka joka kuun eka maanantai klo 18 Riihimäessä Prisman kahviossa (siis kauppakeskus Atomi) ? Olis siinä ainakin mukavan ajomatkan sisällä Hyvinkää-Riihimäki-Loppi-Hausjärvi-Hämeenlinna-Janakkala-akselin väki. Paikalle tulis turisemaan aina ne, jotka kulloinkin pääsee.
Tuli vain mieleen, et miten ois vaikka joka kuun eka maanantai klo 18 Riihimäessä Prisman kahviossa (siis kauppakeskus Atomi) ? Olis siinä ainakin mukavan ajomatkan sisällä Hyvinkää-Riihimäki-Loppi-Hausjärvi-Hämeenlinna-Janakkala-akselin väki. Paikalle tulis turisemaan aina ne, jotka kulloinkin pääsee.
-
tyy
- Jäsen

- Viestit: 105
- Liittynyt: Ti Elo 04, 2009 19:25
- Paikkakunta: Päijät-Häme
- Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Teeppä tästä vaikka joku isompi ilmo. Saattaapi tuota tulla paikalleki =) Eikä sit kahvios olis tätä "minne lykkään lapset" ongelmaaSarsa kirjoitti:Tuomo: mentäiskö nyt merta edemmä kalaan kattomaan etelän väkeä ja sit jatkossa yritettäis kasaantua lähemmä ?
Tuli vain mieleen, et miten ois vaikka joka kuun eka maanantai klo 18 Riihimäessä Prisman kahviossa (siis kauppakeskus Atomi) ? Olis siinä ainakin mukavan ajomatkan sisällä Hyvinkää-Riihimäki-Loppi-Hausjärvi-Hämeenlinna-Janakkala-akselin väki. Paikalle tulis turisemaan aina ne, jotka kulloinkin pääsee.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
tyyn innostamana Riksun kuukausitapaamisista oma ilmo:
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=3&t=9952
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=3&t=9952
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Yritän minäkin poiketa Pullmaniin mutta tulen varmaan pikkuisen myöhässä. Jos lähdette muualle, niin jättäkää viesti baaritiskin henkilökunnalle.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Kalenterissa on!
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
No näkyy se mullakin olevan kalenterissa...
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Pitäis sitä varmaan paikalle ängetä. Jahka saan tuon isännän houkuteltua mukaan.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Loistavaa!Oto Hascak kirjoitti:Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta mä nakitin psykolookin juoppokuskiksi eli ooon mukana Pullmannin RMT-riennoissa!
Tässähän pitää selkeästi alkaa funtsia pientä pääsymaksua meetinkiin, kun sinne on kuitenkin tulossa pari elävää legendaa näytille!
Ei vaan, hyvältä näyttää.
-J-
