Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 10:44
Paikkakunta: Metsä

Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Renova sarjalla on aloitettu, joten silla mennaan loppuun asti. Valitettavasti hinnat naissa vaihtelee aika reippaasti eika millaan kiinnosta pistorasiasta maksaa 36euroa kappaleelta. Halvemmallakin on loydetty, mutta loysin kesalla nettikaupan mika myi suunnilleen puoleen hintaan esimerkiksi Bauhaussiin verrattuna, mutta tottakai hukkasin sen linkin..

Joten kysymys nyt kuuluukin etta mista Renova sarjaaa loytaisi mahdollisimman jarkevaan hintaan?
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
toba
Jäsen
Jäsen
Viestit: 52
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 20:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja toba »

Clas Ohlsonilta löytyy paljon halvemmalla. Eivät ole alkuperäisiä mutta täsmälleen samanlaisia.

toba
Anak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 17:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja Anak »

Taloon.com:ssa ja Finnparttialla näyttää ainakin olevan jotkut vähän halvemmat kuin Clas Ohlsonilla. Löytyy myös näemmä Jokiwatin nettikaupasta. Toki toimituskulut tulee päälle.

-Antti
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17208
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja tuuma »

Tuolla on kätevästi esillä, en tiedä sitten tuosta hintatasosta, joku jos tietää niin kertoo tännekin...

http://www.sahkokaluste.fi/category/156/renova-sarja
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
JackDaw
Uusi jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: La Loka 27, 2007 14:43
Paikkakunta: Forssa

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja JackDaw »

Joo oon itse ostanut tuolta sähkökalusteelta ja mun mielestä hintataso on kyllä ihan sopiva. Toimituskin pelaa tosi hyvin, jos ei kaikkia ei ole varastossa niin lähettäävät niitä osissa.
Tomppa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2393
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 13:42
Paikkakunta: Suomi

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Kaivat Pete jonkun sähkärin esiin joka hakee sulle noita tukusta.Mitä isomman firman alennuksilla sen parempi.Sanotaanko näin että tavallinen 2-paikkainen pistorasia ja tavallinen kytkin pitää olla haarukassa 10-15 eur/kpl tai muuten maksat liikaa.Näitähän on haettu myös Virosta jossa hintataso on varsin kohtuullinen eli päästään hyvin lähelle noita tukkuhintoja.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
Avatar
kaukomäki
Jäsen
Jäsen
Viestit: 594
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 19:15
Paikkakunta: Lahti
Paikkakunta: Lahti

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja kaukomäki »

104 kruunua ruåttissa, eli 10.90€
Liitteet
Renova kron d trapp svart_Thumb.jpg
Renova kron d trapp svart_Thumb.jpg (7.43 KiB) Katsottu 16304 kertaa
"Rautakauppias jumalan armosta, ei täällä myyjät nauti ihmisarvosta.."
Avatar
kaukomäki
Jäsen
Jäsen
Viestit: 594
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 19:15
Paikkakunta: Lahti
Paikkakunta: Lahti

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja kaukomäki »

147 kruunua, eli 14.26€
Liitteet
Renova 2-vags uttag_Thumb.jpg
Renova 2-vags uttag_Thumb.jpg (7.48 KiB) Katsottu 16284 kertaa
"Rautakauppias jumalan armosta, ei täällä myyjät nauti ihmisarvosta.."
Avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen
Viestit: 17208
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 22:17
Paikkakunta: TUUSULA

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja tuuma »

kaukomäki kirjoitti:104 kruunua ruåttissa, eli 10.90€
Olisko jotain linkkiä ko. butik:iin laittaa?
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 10:44
Paikkakunta: Metsä

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Tama alkaa olemaan jo sita haettua hintaluokkaa.
kaukomäki kirjoitti:147 kruunua, eli 14.26€
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 10:44
Paikkakunta: Metsä

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Tomppa kirjoitti:Kaivat Pete jonkun sähkärin esiin joka hakee sulle noita tukusta.
Pystyn kylla itse hakemaan Onniselta ns. ison firman hinnoilla, mutta naissa Renovan tuotteissa ei nakojaan viela -50% alennuksillakaan juurikaan paasta palstoille koska ovh:t on niin jarkyttavat.
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 10:44
Paikkakunta: Metsä

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Jostain syysta ei alkuperaista viestia pysty muokkaamaan.. (olisin lisannyt siihen alkuun heti naita hintoja kaikille tiedoksi)

Eli otetaan esimerkkihinta 2-paikkaiselle maadoitetulle pistorasialle. (Mustalla ja valkoisella nayttaa joissain kaupoissa olevan hintaeroja)

http://www.sähkökaluste.fi 20,50
http://www.finnparttia.fi/ 20,50 jos ostaa yli 5kpl maaran
http://www.netab.fi 22,56
http://www.sahkobit.fi 23,39
http://www.jokiwatti.fi 23,76
http://www.clasohlson.fi 24,50
http://www.sahkotarvikkeita.fi 25,96
http://kauppa.pkst.fi 26,84

Ja hintoja Ruotsista, kun siella on kaikki niin paljon suurempaa ja halvempaa

http://www.pricerunner.se/spi/710-69981 ... oduct-info 137kr
http://www.eldirekt.se/?artnr=1831187xx 137kr
http://www.k-rauta.se/hemutrustning_7625.htm 249kr (K-rauta on siis kallis joka maassa :mrgreen: )
http://www.framtidshuset.se/index.php?p ... 6&vmcchk=1 165kr
http://www.elbutik.se/product.html?product_id=354349 169kr
http://www.uttaget.se/produkter.php?cID=16 139kr
http://www.expressel.se/group.htm?category_id=14923 175kr
http://www.shoppinggatan.se/handla/strombrytare 295kr
Viimeksi muokannut PETEBJ75, Su Loka 11, 2009 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
Tomppa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 2393
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 13:42
Paikkakunta: Suomi

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Mä olen maksanut suurinpiirtein noita ruotsin hintoja ihan Elektroskandialta haettuna valtakunnallisen kiskoyhtiön alennuksilla...
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
Avatar
Hower
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1866
Liittynyt: To Elo 25, 2005 13:00

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja Hower »

Kaivat Pete jonkun sähkärin esiin joka hakee sulle noita tukusta.
Tähän kai ne sähkö- ja LVI-urakoitsijoiden remppatienestit perustuu. Tilaaja maksaa urakoitsijalle työstä ja tarvikkeista. Tarvikkeista siis "virallisen" listahinnan, ei sitä hintaa, millä urakoitsija tavaransa tukusta ostaa. Parhaimmillaan alennukset on 70%.
Hyvä systeemi.
PETEBJ75
Jäsen
Jäsen
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 10:44
Paikkakunta: Metsä

Re: Mista Renova sahkotarvikkeita halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Hower kirjoitti:Tilaaja maksaa urakoitsijalle työstä ja tarvikkeista. Tarvikkeista siis "virallisen" listahinnan, ei sitä hintaa, millä urakoitsija tavaransa tukusta ostaa. Parhaimmillaan alennukset on 70%.
Hyvä systeemi.
Sama nakojaan koskee noita ilmapumppuasentajia.. Jos eivat saa itse hakea pumppua tukusta niin asennuksen osuus hinnasta nousee..
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
Vastaa Viestiin