Yritin kans muistella ketä sillon oli ekalla mut ei raksuta. Voishan sitä muistaakkin jos näkis kuvan tai sut livenä. Mut näin yhtäkkiä ei tuu mieleen.Eli kylläpä koulussa ollaan samaan aikaan oltu. Harmikseni en kyllä muista ketkä sitä viimeistä luokkaa on ollut opiskelemassa silloin kun olin ekalla.
mitäs töitä teet "oikeesti"?
J&J kirjoitti :
-
piparkakku
- Jäsen

Mie oun maaseutusihteeri
ja touhuilen Varpaisjärven kunnassa. Duuniini kuuluu näiden viljelijöiden EU-tukihakemusten hallinnointi ja päätökset. Vuosittain viskoon maksuun about 4 milliä EU-tukia. Apuna on sekalainen poppoo ihmisiä
. Kaiken maailman hankekuvioitakin tulee läträttyä ja ohjausryhmätyöskentelykin on tuttua :)
Rakentaminen on sitten ihana vastapaino paperityölle ja olen varmasti ollut kirvesmies entisessä elämässä, minkälainen siitä en ota vastuuta
Taidatte nähdä sekä minut että Villa Haga:n YLE2:lla syksymmällä, läträännyin mukaan tähän Menolippu-ohjelmaan, josta tehdään 13 jaksoa. Kuvaukset alkoivat toukokuussa ja kesäkuussa alkaa mun osion kuvaus. Riippuen editoijasta niin näette erään rintsikkatalon remppa ja sen keskeneräisyys
Rakentaminen on sitten ihana vastapaino paperityölle ja olen varmasti ollut kirvesmies entisessä elämässä, minkälainen siitä en ota vastuuta
Taidatte nähdä sekä minut että Villa Haga:n YLE2:lla syksymmällä, läträännyin mukaan tähän Menolippu-ohjelmaan, josta tehdään 13 jaksoa. Kuvaukset alkoivat toukokuussa ja kesäkuussa alkaa mun osion kuvaus. Riippuen editoijasta niin näette erään rintsikkatalon remppa ja sen keskeneräisyys
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
Re: Mie oun maaseutusihteeri
Mielenkiintoista, muistahan sitten muistuttaa täällä kun jakso on tulollaan telkusta! :)madde kirjoitti:Taidatte nähdä sekä minut että Villa Haga:n YLE2:lla syksymmällä, läträännyin mukaan tähän Menolippu-ohjelmaan, josta tehdään 13 jaksoa. Kuvaukset alkoivat toukokuussa ja kesäkuussa alkaa mun osion kuvaus. Riippuen editoijasta niin näette erään rintsikkatalon remppa ja sen keskeneräisyys
-Antti
Joo
Minä ilmineeraan sitten kun lähetykset alkavat, en tosin tiedä missä jaksossa olen mukana. Nyt on vain hirmu kiire saada edes piha siivottua, suihkulähteen byggasin vapun aikana, joten se on nyt sentään valmis 
-Madde-
-
ankkuli
- Jäsen

betonikerrostalossa asuva opiskelija on tuleva insinööriekonomi. tähtäimessä on RMT:n rahoittamiseen riittävä palkka teollisuuden ostohommista. tuleva talonemäntä on logistiikka- ja taloushallinnointiin livennyt humanisti.
ettei IT-linjasta lipsuttaisi, niin jokunen vuosi meni ATK-helpparissa. sinne en mene enää, ryhdyn mieluummin vaikka ylikoulutetuksi laitoshuoltajaksi.
ettei IT-linjasta lipsuttaisi, niin jokunen vuosi meni ATK-helpparissa. sinne en mene enää, ryhdyn mieluummin vaikka ylikoulutetuksi laitoshuoltajaksi.