Ouman automaattisuntti
mulla on aina päällä ja ei sitä kannata pysäyttää! oon vaihtanut pumppuja jotka on ollu kesän seis! mulla on tossa mun suntti automatiikassa "landis&staefa rvl470" sellanen kesä ohjelma tolle pumpulle että se pyöräyttää joka päivä muutaman sekunnin
siinä on sitte hyvä automatiikka ja on helppo säätää ja on loma ohjelmat ja yö pudotukset ja kaikki mitä nyt vaan voi keksiä 8)
siinä on sitte hyvä automatiikka ja on helppo säätää ja on loma ohjelmat ja yö pudotukset ja kaikki mitä nyt vaan voi keksiä 8)
-
Villa Edita
- Jäsen

Kuminuijat on tuota jumimista varten 8) Ei vaan, varmaan ihan hyvää tekee pumpulle kun välillä pyöräyttää. No tosin ei ainakaan nyt kahdeksaan vuoteen, mitä koko kesän olen sitä seisottanut, ole kertaakaan juminut. Kerran vuoteen olen kyllä päätypropusta tilkan aina vettä liruttanut, liekkö jotain merkitystä sitten.
Tuo RVL470 vaikuttaa aika täydelliseltä laitteelta, mitä nyt pikaisesti googletin. Saatavuus taitaa olla aika nihkeetä, liekkö sitten jo korvaava malli tullut markkinoille. Täytyypä tutkailla vaihtoehtoja, sillä alkaa tuosta nykyisestä säätimestä askelmoottori kypsyä, joten jotain tarvitsee tilalle.
Tuo RVL470 vaikuttaa aika täydelliseltä laitteelta, mitä nyt pikaisesti googletin. Saatavuus taitaa olla aika nihkeetä, liekkö sitten jo korvaava malli tullut markkinoille. Täytyypä tutkailla vaihtoehtoja, sillä alkaa tuosta nykyisestä säätimestä askelmoottori kypsyä, joten jotain tarvitsee tilalle.