-
Isäni taasen vihaa yli kaiken näitä 50-luvun taloja. Kaivinkoneella nurin jne. yhelläkin asuinalueella on vain rintamamiestaloja. Alueesta ei kuulemma saa nättiä tekemälläkään
PS: Mitä nuo rintamamiestalot tossa profiilissa meinaa

Jotkut ottaa lävistyksiä ja jotkut tykkää rintamamiestaloista tapansa kullakin kapinoida tuossa iässäkahvikuppi kirjoitti: PS: ihmettelen, miten voin olla kiinnostunut näistä rintamamiestaloista, kun vanhempani ja sisareni vastustavat vanhoja taloja

Enpä nyt tiedä kapinoinko, miksi kapinoida, mitään en kumminkaan mahda, esimerkkejä nähty, aina ne kumminkin asiat tietää paremmintuuma kirjoitti:Jotkut ottaa lävistyksiä ja jotkut tykkää rintamamiestaloista tapansa kullakin kapinoida tuossa iässäkahvikuppi kirjoitti: PS: ihmettelen, miten voin olla kiinnostunut näistä rintamamiestaloista, kun vanhempani ja sisareni vastustavat vanhoja taloja![]()
Ööö, pahaa sanottavaa mitä olen kuullut näistä? parempi kun en laita, saattaisi moderaattorit herätä ja poistaa koko vestinYksi miedoimmista täällä kerran käyneen tarjousta yläkerran rempasta tehneen timpurin suusta oli että: Eikö olisi kuitenkin helpompi tehdä tilalle uusi talo..., ei valittu sitä timpuria vaikka oikessa olikin
Se on sitä vanhan talon henkeä, You Knowkoeffte kirjoitti:jaa-a.. ainanikin meidän mökkiä tehdessä on puuttunut vatupassi ja suorakulma,miten lie nuissa uusissa

Itse olenkin aina myötäillyt ja myhäilly ku isä on juttuja kertoillu, sillon ku isoveli höpötti silmät pullistu päässä, mutta sanaakaan en sanonuvms kirjoitti:Heh.
Kirjoitat vaikka satoja tommosia viestejä tosta aiheesta ja hups, status ja arvostus nousee, olisko 1000 viestiä niin oot supervip ja ihan guruviestien sisällöllä ei liene mitään väliä
huomasin nimittäin itse että mulla lukee vip ja mökkejä on ku monopolissa mutta mielipiteet on kuiteski omiani ja osaamisen ja tiedon taso myös.
Kyllähän maailmaan kaikenmaailman länkytystä mahtuu ja jos niistä ärsyyntyy niin länkyttäjät riemastuu lisää; toi taitaa kertoaa lähinnä niiden tarpeesta ärsyttää ja saada huomioo, tai ehkä ne sukulaiset päivittelee jossain talopaketti.org että nyt se yks veti hernemaissipaprikat kolviinsa ja haukkuu näitä ihania 70/80-lukulaisia![]()
Ja kaikkina aikoina on tehty omat mokat, osin tietämättömyyttä, toisaalta välinpitämättömyyttä, joskus köyhyyttä/puutetta, haukuttu ja vastustettu kaikkea uutta (n. 100 v sitten julistettiin ihan hulluksi mies joka rakensi auton) ja tehdään taas uusia.
V-MS
***yhden i:n lisäsin***

Annis kirjoitti:" Koska rintsut ovat rakennettu laman ja yleisen puutteen aikaan, rahalla tulet saamaan kasan paskaa. Tai purua ja sanomalehtiä"
- No ekaa mainittua tavaraa en ole vielä saanut syliin, hyvin on viemäri vetänyt. Jälkimmäistä toki toki
Eilen terassiremontin aikana tsoomailin ulko-ovea. Juu sen on vinossaAiemmin vanhojen rappusten ollessa paikoillaan, näytti vain oven päällä oleva vuorilauta olevan vinossa. Joo ei, koko ovi on kallellaan
Soron noo, sehän on kin rinteessä oleva rintsu.

No sehän se onkinkoeffte kirjoitti:kahvikuppi kirjoitti:-
, mutta niistä puuttuu se jokin.
quote]
jaa-a.. ainanikin meidän mökkiä tehdessä on puuttunut vatupassi ja suorakulma,miten lie nuissa uusissa
Itse olenkin aina myötäillyt ja myhäilly ku isä on juttuja kertoillu, sillon ku isoveli höpötti silmät pullistu päässä, mutta sanaakaan en sanonukahvikuppi kirjoitti:

Juu, erilaisuus on rikkautta. Siis asuitko oikeesti pienenä tyttönä uudessa talossa ja nyt isona poikana vanhassa talossaTinakenkäpoika kirjoitti:Uudet talot on kivoja, sellaisessa pienenä tyttönä asustanut,eikä ollut kipeenä koskaan. Nyt sitten isona poikana vanhassa talossa, joka sekin on kiva,eikä kipeenä vieläkään. Pääasiahan on että talo on tehty oikein ja hyvin ja sitä huolletaan, silloin se kestää isältä pojalle, niinkuin olisi tarkoituskin (vaikka se ei kyllä ole markkinavoimille mieleen).
Mielipiteitä on jokaisella, jotkut tykkää tyttärestä, jotkut äidistä, jotkut molemmista.