Viskiä ja cocista? Skotlannissa ja Irlannissa tuosta saisi kaiketi sakot.johny_t kirjoitti:Juu, eikos Bourbon ole sita Jenkkien maissiviinaa, Jim Beamia ja muuta sellaista Cocikseen sekoitettavaa. :)pvalila kirjoitti:
Hmmm, bourbon on minulle tuttu lähinnä niiltä ajoilta, kun ahmin Jeremia Aaronin seikkailuja käsittämättömät määrät (luin ne kaikki, ihan kaikki). Käsittääkseni Bourbon on enemmän amerikkaa kuin viskiä?
Johnyllä on selvästi netti toiminut taas paremmin, mies on useammin linjoilla. Näin kesäisin influenssojen pitäisi raivota juuri noilla seuduilla, ja vasta talvisin tulla tänne pohjoiseen meidän kiusaksemme; miksi sitten se olen minä joka tässä korisee ja rykii?
Netti on toiminut viimepaivina paremmin juu. Johtuu pitkalti siita, etta olen ollut toimistotehtavissa, mutta huomenna tai viimeistaan keskiviikkona taas reissunpaalle (lomalle!).
Cooleriflunssalta on tahan mennessa valtytty. Onneksi. Pitkahihaisen paidan kaytto auttaa, vaikka ulkona onkin 40 astetta lamminta.![]()
Yrita nyt hyva mies toipua sinakin ja olla tenaville seuraksi! Muutaman viikon kuluttua he palaavat taas takaisin koulurutiineihin ja loma on heidan osaltaan ohi.
-J
Lyhyt tuo tyttöjen loma on, mutta varsinkin vanhempi kaipailee jo kovasti luistelemaan. No, pari viikko vielä. Kyllä minä tässä yritän rykimisen ja kuumeilun ohessa tyttöjä lomittaa, pari päivää sitten käytiin Kotkassa lasten meripäivillä ja tytöt osallistuivat siellä laulukilpailuun: halusinhan minäkin tuon nähdä, vaikka kuumetta vähän olikin. jtbo:n ketjussa kun ollaan, niin pitää erikseen mainita, että kahdeksanvuotias tyttäreni lauloi Tuulen tie -kappaleesta yhden säkeistön ruotsiksi: Vinden drar, skeppet far...
Nyt minä en ollut oikein kiltti, ei näin saisi piinata miestä joka jo muutenkin on saanut niskaansa täyslaidallisen koettelemuksia. Hei, mihin projektiin se peltilevy muuten oli matkalla, joka kirurgin veitseksi sinun käsissäsi muuttui?