Täällä yksi multasormi (näppis mustana )eli puistosuunnittelulinjan hortonomi koulutustaustana ja työnjohtaja tällä hetkellä palkkakuitissa nimikkeenä.
Akateeminen ATK-sekatyömies, alasta kiinnostunut jo vuodesta 1982. Olen puuhaillut myös puutalojen parissa pienestä pitäen, äidin kotitalo on *vanha* ja edelleen mökkikäytössä.
Nyt siis pienen ihmisen unelma kodista on toteutunut oman puumörskän muodossa.
oske kirjoitti:Täällä yksi multasormi (näppis mustana )eli puistosuunnittelulinjan hortonomi koulutustaustana ja työnjohtaja tällä hetkellä palkkakuitissa nimikkeenä.
oske
Onko suutarin lapsilla kenkiä
Eli oma piha taitaa olla tip top ?
Tälläselle tavan pulliaiselle on hankalaakin hankalampi suunnitella tota pihaa että se olis järkevä ja tehokkaasti käytössä ja vielä ihan siistin näkönen.
No ei tosiaankaan ole kenkiä, tuskin kohta edes sukkia talossa kuusi koiraa, joista yksi (faaraokoira) on erikoistunut maisemoimaan maan muotoja muistuttamaan lähinnä kuun pinnalta nähtyjä kuvia.
rimpula kirjoitti:Valmistuin 2000. Elikkäs sä oot sit vissii ollu ekaa vuotta kun mä olen ollu viimestä.
Eli kylläpä koulussa ollaan samaan aikaan oltu. Harmikseni en kyllä muista ketkä sitä viimeistä luokkaa on ollut opiskelemassa silloin kun olin ekalla.