Hei viisaammat!
Olemme tässä talon hankinnassa. Mitään kiirettä ei onneksi ole, joten voidaan rauhassa katsella ja miettiä, että mikä meille sopisi. Tällainen on ollut tarjonnassa jo joitakin kuukausia, ja mietinkin, että kannattaisiko sitä käydä katsomassa.
http://www.etuovi.com/kohde/29202
Tuleeko teille äkkiä mieleen mahdollisia vaaranpaikkoja? Mistä voisi yrittää päätellä, millä laajuudella taloa on ennemmin remontoitu? Vähän mietityttää, että mitä muovimattojen alta mahtaa paljastua.
Hintapyyntö tuntuu kovalta, kun keittiön, saunan ja pesuhuoneen joutuisi kuitenkin uusimaan perusteellisemmin, luultavasti vessatkin. Paljonkohan tuollaisiin remontteihin kannattaa suurinpiirtein varata? Mitään tee-se-itse -remontoijia emme vaativimmissa hommissa ole.
Talo vuosimallia 1952
Re: Talo vuosimallia 1952
Tällä pääsee hyvään alkuun:
http://www.rintamamiestalo.fi/tarkastuslista.htm
Hyvinkin peruspilaamattomaltahan tuo ainakin kuvien perusteella näyttää eli paljon on alkuperäistä jäljellä vaikka esimerkiksi ikkunat onkin vaihdettu.
Hinnasta en osaa sanoa kun en paikallista hintatasoa tunne mutta jos se on jo kauan ollut myynnissä niin liian kallishan sen silloin on.Rohkeasti vaan tarjousta tekemään vaikka reilusti pyyntiä halvemmalla,varsinkin kun tuo vaikuttaa perikunnan kohteelta.Kuvien perusteella ei mitään varmaa voi tietenkään sanoa mutta pikaisella vilkaisulla ainakin mun silmään tuo näyttää ihan hyvältä.
Erityisesti nuo keittiön koivuiset lakatut kaapistot on tosi hienot!Ne kannattaa ilman muuta kierrättää uuteen kotiin jos ei itse aio niitä säilyttää,ottajia löytyy takuuvarmasti.
http://www.rintamamiestalo.fi/tarkastuslista.htm
Hyvinkin peruspilaamattomaltahan tuo ainakin kuvien perusteella näyttää eli paljon on alkuperäistä jäljellä vaikka esimerkiksi ikkunat onkin vaihdettu.
Hinnasta en osaa sanoa kun en paikallista hintatasoa tunne mutta jos se on jo kauan ollut myynnissä niin liian kallishan sen silloin on.Rohkeasti vaan tarjousta tekemään vaikka reilusti pyyntiä halvemmalla,varsinkin kun tuo vaikuttaa perikunnan kohteelta.Kuvien perusteella ei mitään varmaa voi tietenkään sanoa mutta pikaisella vilkaisulla ainakin mun silmään tuo näyttää ihan hyvältä.
Erityisesti nuo keittiön koivuiset lakatut kaapistot on tosi hienot!Ne kannattaa ilman muuta kierrättää uuteen kotiin jos ei itse aio niitä säilyttää,ottajia löytyy takuuvarmasti.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Tinakenkäpoika
- Jäsen

Olettekin katselemassa taloa lähistöltä. Siinä vieressä on kiva leikkikenttä ja koulu. Olemme talon ohi kävelleet muutaman kerran kun lasta leikkikentälle vieneet, vanha osa ainakin näyttäisi olevan ihan hyvässä kunnossa noin ohivilkaisussa. Onnea talon metsästykseen.
Juu Tinakenkäpoika - käytiinkin just sunnuntaikävelyllä vähän kurkkimassa kyseistä taloa ja puutarhaa. Vaikka Muuramessa asutaankin, niin Kinkomaa on vähän vierasta kulmaa ollut. Leikkikenttä oli tosiaan ihan vastapäätä ja koulumatkakin naurettavan lyhyt ja turvallinen. Eli siltä osin on kyllä kaikki kunnossa, ja talo pihoineen näytti erittäin mukavalta. Jo vähän innostuttiinkin.
Eli soittelen varmaankin välittäjälle huomenna niin päästään katsomaan mikä pommi sisällä odottaa. ;)
Eli soittelen varmaankin välittäjälle huomenna niin päästään katsomaan mikä pommi sisällä odottaa. ;)