Sukutorppaa ostamassa

Juuri ostanut rintamamiestalon? Aikeissa hankkia rintamamiestalo? Mitä pitäisi ottaa huomioon?
kaamos
Jäsen
Jäsen

Re: Sukutorppaa ostamassa

Viesti Kirjoittaja kaamos »

Löysin tuolta alapohjasta niitä otoksia, joita tuuletusaukoista räpsin viimeksi. Sen verran tuolla sivuilla olen seilannut, että ekaksi en tuon valkoisen kanssa kiljunut, jotta" hometta"....ei se heti ihan siltä näyttänyt, vai? Mutta kun on tuo alusta niin paskanen ja täynnä hämiksien seittiä, ettei tämmönen noviisi uskalla ruveta kuvista arvaileen. Tarkemminhan sen tosiaan näkee sitten alla kontatessa, mutta paninpa nyt nuo kuvat teille ihmeteltäväksi ihan joutessani... :-D
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c76a+unna-torppa.html
kaamos
Jäsen
Jäsen

...niin ja kun nyt opin noita kuvia lisäileen, niin tunnistaako joku tämän sienen? Kasvaa torppaan kuuluvan 50-luvun kaupan katossa...katto vuotanut jo tovin ja kellään ei ole ollut intoa korjata, tässä tulos. :(

Meneeköhän tuon tuholaisen takia koko kauppa purkuun? Ois ollut "hauskaa" entrata siitäkin jotain....siis mun mielestä! :razz:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c7fy+unna-sieni.html
kaamos
Jäsen
Jäsen

Tahkottu on asiaa nyt "tovi"...ja sinne se sukutorppa jäi lahoaan. :( Meni "kaupanteko" niin hankalaksi, jotta saa mun puolesta olla. Siellähän se suvun omaisuus vaan karttuu, tai ainakin sieniviljelmä. P....kele. :evil:
tuuma
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tuuma »

kaamos kirjoitti:Tahkottu on asiaa nyt "tovi"...ja sinne se sukutorppa jäi lahoaan. :( Meni "kaupanteko" niin hankalaksi, jotta saa mun puolesta olla. Siellähän se suvun omaisuus vaan karttuu, tai ainakin sieniviljelmä. P....kele. :evil:
Seurailin ketjua alussa ja nyt muistin jälleen mutta ehkäpä näin on parasta, sinulle, muttei talolle :cry:
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Vastaa Viestiin