timle70 kirjoitti:En tiedä fenestrasta, mutta itse oon ostanut skaalan ikkunoita helsingin säästötuotteesta ja mun mielestä kohtuu hintaisia tällä hetkellä olen vaihtanut kaksi isompaa yläkertaan 1200x1200 ja niihin pienemmät 30x1200 ja 60x1200 tuuletus ikkiunat ja kellariin 2kpl 900x600 1kpl 900x300 ja 600x400 siis yhteensä 8 ikkunaa hintaa tuli 1450€, että en tiedä onko edullisia, kun en oo paljon muualta kysellyt. itse olen asentanut ja tyytyväinen oon ollut, mutta en tiedä onko muilla ikkunan valmistajilla sama säästökuuri sisäpuolisten karmien ja ikkunoiden maalaus ei ole samallainen kuin joskus 80- luvulla, on sellainen mattapintainen karheahko johon tarttuu kaikki lika aivan niinkuin ois pohjamaalissaan vasta
Koitas hinkata ne karmit aaltopahvin palasella läpi, kun ovat todennäköisesti ruiskulla maalattuja ja pintaan jäänyt semmonen "maalipöly" joka tuolla korjaantuu.
itse aikoinaan yhden kesän hinkkasin satoja toimisto käyttöön tarkoitteja sermejä juuri tommosen maalaus virheen takia