Isotex levyjen kiinnitys, hermot meni

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
ata66
Jäsen
Jäsen

Isotex levyjen kiinnitys, hermot meni

Viesti Kirjoittaja ata66 »

Huh huijaa, tuli ähky tänään, kun aloin kiinnittämään Isotex kattolevyjä. Leikkaaminen on yhtä tuskaa, ensiksi yritin mattoveitsellä, meni nirhaamiseksi (ehkä pitäisi ostaa uusi). Sitten otin sahalla, ja pölyä joka puolella. Onko kokemuksia miten olette leikanneet levyjä? Entäs kiinnitys, liimaa laitoin, mutta nitojan niitit ei kyllä auta. Pitäisikö olla joku järeämpi rakennusnitooja? taidan tehdä tyhmiä kysymyksiä, mutta kysytään ennen kuin hölmöillään lisää :oops:

Viimeistelynaulaimella yritin ensiksi vetää pontista kiinni, mutta naula menee puukuidun läpi, että hujahtaa...

Apuaa! Kohta on halvalla levyjä myynnissä.
Elämä on jatkuvaa opettelua ja myyntipuheisiin kannattaa suhtautua varauksella
inkeroinen
Jäsen
Jäsen

Re: Isotex levyjen kiinnitys, hermot meni

Viesti Kirjoittaja inkeroinen »

ryobi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja ryobi »

Itse olen asentanut n.60m2 juurikin tuota isotex-levyä. Terävällä mattoveitsellä leikkaaminen onnistuu kohtalaisesti, sillä leikkasin kaiken tarvittavan. Isolla rakennusnitojalla paukuttelin kiinni, onnistui ihan helposti ja pari vuotta on ainakin hienosti katossa pysyneet.
ata66
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja ata66 »

ryobi kirjoitti:Itse olen asentanut n.60m2 juurikin tuota isotex-levyä. Terävällä mattoveitsellä leikkaaminen onnistuu kohtalaisesti, sillä leikkasin kaiken tarvittavan. Isolla rakennusnitojalla paukuttelin kiinni, onnistui ihan helposti ja pari vuotta on ainakin hienosti katossa pysyneet.
Nyt alkoi homma sujumaan. Hain uuden mattoveitsen ja kunnon nitojan. Kiitoksia vinkeistä, remontointi on mukavaa kun sen oikein oivaltaa.
Elämä on jatkuvaa opettelua ja myyntipuheisiin kannattaa suhtautua varauksella
Vastaa Viestiin