Aina kun YV:n laitan menemään niin foorumi kyllä ilmoittaa, että viesti on lähetetty mutta silti valikkoon palatessa kaikki on lähtevät kansiossa jumissa!?
Ongelmia yksityisviestien kanssa?!
Ongelmia yksityisviestien kanssa?!
Mulla on ongelmia yksityisviestien kanssa. NE jää jumiin Lähtevät kansioon ja eivätkä mene siis vastaanottajille perille?
Aina kun YV:n laitan menemään niin foorumi kyllä ilmoittaa, että viesti on lähetetty mutta silti valikkoon palatessa kaikki on lähtevät kansiossa jumissa!?
Aina kun YV:n laitan menemään niin foorumi kyllä ilmoittaa, että viesti on lähetetty mutta silti valikkoon palatessa kaikki on lähtevät kansiossa jumissa!?
"Ei me kyllä tänne muuteta!" -Tuntemukset reilu kolme vuotta sitten...
Re: Ongelmia yksityisviestien kanssa?!
Viesti siirtyy Lähtevät-kansiosta Lähetetyt-kansioon kun vastaanottaja avaa viestisi.
Re: Ongelmia yksityisviestien kanssa?!
"Ei me kyllä tänne muuteta!" -Tuntemukset reilu kolme vuotta sitten...
Re: Ongelmia yksityisviestien kanssa?!
Paitsi että... Mikan minulle lähettämä viesti ei munun saapuneissa ole. Onko se Mikalla lähetetyissä?
Näitä sattuu toisinaan, eikä tähän taida olla korjausta, sillä ongelma, tai osa siitä on jossakin muualla kuin phpBB-koodissa.
Näitä sattuu toisinaan, eikä tähän taida olla korjausta, sillä ongelma, tai osa siitä on jossakin muualla kuin phpBB-koodissa.
--------------------------------------------------------------------------------------------

