No, ne ilpit olivat enemmän sellainen esimerkki: tarkoitan sellaisten tavaroiden tarjouksia joita lukijat ihan oikeasti suunnittelevat hankkivansa ja joita he oikeasti tarvitsevat. Ja sano ihmeessä rouvallesi, etten minä niitä ihan fyysisesti teidän olkkariinne tarkoittanut: tässä on viime aikoina ollut jo muutenkin tarpeeksi moni naisimmeinen minulle vihainen...
Sulla on aika heterogeeninen lukijakunta, jonka tarpeista tiedät tosi paljon: kyllä tuolla lähtökohdalla muutaman satkun silloin tällöin tienaa, ja siinä sivussa teet vielä palveluksen lukijoillekin. Me luotamme siihen, että ne sinun paitasi ovat laadukkaita kun niin sanot, ja kyllä me uskomme, jos saman jostain muusta tuotteesta sanot.
Pakko sanoa, että tuo olkkarijuttu vähän osui ja uppos: mun yrittäjäurani alkoi joskus 1980-luvulla siitä, kun ostin kamalan läjän unix-päätteitä ja rakentelin niihin Fat Macin emolevyjä. Koko opiskelijapojan kämppä oli täynnä niitä hiton laatikoita...Ja viimeiset näppikset heitin roskiin vasta kaksi viikkoa sitten.