Google AdSense -mainokset

Tiedotteita foorumin käyttäjille.
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori

Re: Google AdSense -mainokset

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Joo, mä tiedän että palstan ylläpidossa ja säätämisessä menee pirusti aikaa :wink: Ehkä tässä nyt vähän on ylireagoinnin makua, mutta tuskin sä tosiaan jotain ILPpejä rupeet täällä kauppaamaan. Parikyt laatikkoa teepaitoja menee vielä olkkarissa hampaiden kiristelyn säestyksellä, mutta parikyt ILPoo vois jo hiukan kiristää tunnelmaa :-D

Kyllä niitä mainoksia saa olla, kunhan nyt ei mitään ärtsyjä popuppeja kuitenkaan. Tuo nyt kumminkin kannattais selvittää että mihin google tuon juttunsa perustaa, haiskahtais vähän vaikka mainosbudjettien kuivumiselta ennemmin kuin miltään turvauhalta.

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

:-D Voisi olla ettei rouva ILPoja kauaa kattelisi.
Laitoin Googlelle viestin, mutta tuskin vastaavat. Säännöissä lukee että "he voivat tehdä päätöksiä niin kuin haluavat, eivätkä ole velvollisia mihinkään". Eli se siitä.
--------------------------------------------------------------------------------------------
pvalila
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pvalila »

No, ne ilpit olivat enemmän sellainen esimerkki: tarkoitan sellaisten tavaroiden tarjouksia joita lukijat ihan oikeasti suunnittelevat hankkivansa ja joita he oikeasti tarvitsevat. Ja sano ihmeessä rouvallesi, etten minä niitä ihan fyysisesti teidän olkkariinne tarkoittanut: tässä on viime aikoina ollut jo muutenkin tarpeeksi moni naisimmeinen minulle vihainen... :cool:

Sulla on aika heterogeeninen lukijakunta, jonka tarpeista tiedät tosi paljon: kyllä tuolla lähtökohdalla muutaman satkun silloin tällöin tienaa, ja siinä sivussa teet vielä palveluksen lukijoillekin. Me luotamme siihen, että ne sinun paitasi ovat laadukkaita kun niin sanot, ja kyllä me uskomme, jos saman jostain muusta tuotteesta sanot.

Pakko sanoa, että tuo olkkarijuttu vähän osui ja uppos: mun yrittäjäurani alkoi joskus 1980-luvulla siitä, kun ostin kamalan läjän unix-päätteitä ja rakentelin niihin Fat Macin emolevyjä. Koko opiskelijapojan kämppä oli täynnä niitä hiton laatikoita...Ja viimeiset näppikset heitin roskiin vasta kaksi viikkoa sitten.
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

[quote="pvalila"]No, ne ilpit olivat enemmän sellainen esimerkki: tarkoitan sellaisten tavaroiden tarjouksia joita lukijat ihan oikeasti suunnittelevat hankkivansa ja joita he oikeasti tarvitsevat.[/quote]

Mainonnan ja informaation raja on tässä(kin) häilyvä. Olenhan minä nimenomaan tietoa hakemassa kun näille sivuille suunnistan. Jos luen ilmalämpöpumpuista niin ei minua häiritsisi vaikka vieressä olisi linkkejä, joiden takaa löytyisin tarkempia tietoja. Ei se vielä tyrkyttävää kaupallisuutta olisi. Helpottaisi vain minun tiedonetsintääni ja jos siitä sivuston ylläpitäjä saisi muutaman pennosen, niin niitä en häneltä pois kadehtisi.

Ystäväni pyysi minua hakemaan netistä muistovärssyjä hautajaisseppeleen nauhaan. Eräällä keskustelusivustolla pläjähti silmiin synkkien värssyjen keskelle, viestien lomaan sijoitetut pienet mainosbannerit, jotka mainostivat mitä sattuu, esimerkiksi "Prismaan on tullut uusia kestovaippoja"! Ei siis mitään yhteyttä keskustelun aiheeseen ja otsikkoon. Lopetin lukemisen siihen.

----
Edit: Missäs nyt on vika? Eikös nuo quote-koodit tuolla ylhäällä ole ihan oikein mutta tekstistä ei ole tullut normaalia lainausta? Oikealla lukee, että BBCode on käytössä.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Se siitä sitten.
Hei Ari,

Kiitos lisätietojen lähettämisestä. Tarkistettuamme tilisi tiedot
uudelleen ja harkittuamme palautettasi varmistuimme kuitenkin siitä, että
tilisi on huomattava riski mainostajillemme. Tästä johtuen emme voi
palauttaa tiliäsi käyttöön. Kiitos ymmärtäväisyydestäsi.

Jos sinulla on muita tiliäsi tai toimenpiteitämme koskevia kysymyksiä, älä
vastaa tähän sähköpostiviestiin. Saat lisätietoja ja vastauksia
kysymyksiisi osoitteessa
https://www.google.com/adsense/support/ ... swer=57153.

Ystävällisin terveisin,

Google AdSense-tiimi
Sivustolle sopivien ja maksuvalmiuksia omaavan mainostajan löytämisestä PALKKIO. Yhteydenotot allekirjoittaneeseen sähköpostilla.
--------------------------------------------------------------------------------------------
bcmikak
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bcmikak »

NO NO....MIKÄHÄN JUTTU TUO TILIN JÄÄDYTTÄMINEN ON! Voisko joku kertoa vielä uudesaan....aika tylyltä vaikutti....mistä kyse?
Aika on rahaa ja aikaa minulla ei ole....
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Ei ole mysteeri selvinnyt sitten noiden aiempien viestien. Eivät tuon enempää kerro, saatika asiaa perustele :evil: Noh - sehän on jenkkifirma ja mä olen aina ollu sitä mieltä että jenkit on pe******! En sikäläistä omista kun Leathermanin...
pvalila
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Tuo vastaus, jonka sait, on heidän vakiovastauksensa. Yhtä tyhjän kanssa.

Jenkeillä on oma logiikkansa ja kulttuurinsa. Jos haluat hukata aikaasi niin voit hieman kiusata heitä: pyydä heiltä sellaisen henkilön yhteystiedot, johon asiaa tutkiva poliisi voi ottaa yhteyttä. Jos puhutaan riskistä, jota ei kuvailla vähäiseksi vaan merkittäväksi, ei sinulla ole muuta mahdollisuutta kuin selvittää asia: mistä riskistä on kysymys, oletko sinä asiassa jotenkin osallinen ja kohdistuuko tuo riski jotenkin myös sinuun.

Puhtaasti kaupallinen analyysi tuossa lienee taustalla, homma ei kannata Googlelle. Äsh, ei noille jenkkifirmoille voi mitään.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

pvalila kirjoitti:Tuo vastaus, jonka sait, on heidän vakiovastauksensa. Yhtä tyhjän kanssa.

Jenkeillä on oma logiikkansa ja kulttuurinsa. Jos haluat hukata aikaasi niin voit hieman kiusata heitä: pyydä heiltä sellaisen henkilön yhteystiedot, johon asiaa tutkiva poliisi voi ottaa yhteyttä. Jos puhutaan riskistä, jota ei kuvailla vähäiseksi vaan merkittäväksi, ei sinulla ole muuta mahdollisuutta kuin selvittää asia: mistä riskistä on kysymys, oletko sinä asiassa jotenkin osallinen ja kohdistuuko tuo riski jotenkin myös sinuun.

Puhtaasti kaupallinen analyysi tuossa lienee taustalla, homma ei kannata Googlelle. Äsh, ei noille jenkkifirmoille voi mitään.
Tuo on ihan totta, eli ehkä sieltä voisi vielä vastausta kokeilla.

Löytöpalkkio: maksukykyisestä, tuotteiltaan tänne sopivasta mainostajasta.
Bily
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Bily »

Miksei Fuktisolia voisi mainostaa "oikeasti"?
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Bily kirjoitti:Miksei Fuktisolia voisi mainostaa "oikeasti"?
Olen tätä Matille ehdottanut, mutta toistaiseksi ei sopimusta ole syntynyt.
Tinakenkäpoika
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tinakenkäpoika »

Mun mielestä on oikein että saitin pidolla tienaa jotain, tarkoitan sitä että jollainhan koneen sähköt, ohjelmapäivitykset ja varaosat pitää maksaa puhumattakaan siitä ajasta joka menee paikan ylläpitämiseen. Mutta se että _joka puolella_ on pop-uppeja ja mainoksia, ei ole se oikea tapa.

Se että jos olisi mahdollista että tän sivuston kautta saisi alennuksen joihinkin tuotteisiin joistain rak.tarvikeliikkeistä joiden mainoksia olisi täällä, niin pitäisin sitä vain hyvänä asiana, en huonona.
Bily
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Bily »

Ari kirjoitti:
Bily kirjoitti:Miksei Fuktisolia voisi mainostaa "oikeasti"?
Olen tätä Matille ehdottanut, mutta toistaiseksi ei sopimusta ole syntynyt.
Harmi. Ei taida kauppa käydä sitten(kään?) niin hyvin.
Vastaa Viestiin