mahtavaa!
-
Lunttilan herra
- Jäsen

mahtavaa!
löysin tällaisen, ihan pelkästään rintamamiestaloille omistetun sivuston!! täältä löytyy varmaan apu ja vastaus moneen kysymykseen!! täytyy alkaa kahlaa läpi...
..kiitos jo etukäteen =)
- sunnuntaina vuoden rintamamiestalossa asunut-
..kiitos jo etukäteen =)
- sunnuntaina vuoden rintamamiestalossa asunut-
- ripe
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.fiarosa.fi
Re: mahtavaa!
Tää on mahtava foorumi.
Mää löysin tän kuukausi sitten ja olen löytänyt täältä moneen jutskaan avun.
Kiitos vaan
Mää löysin tän kuukausi sitten ja olen löytänyt täältä moneen jutskaan avun.
Kiitos vaan
Täällä on sulassa sovussa myös vanhempaa rakennuskantaa edustavat yksilöt joten ihan pelkät rintamamiestalot eivät ole ainoastaan pääosassa.Lunttilan herra kirjoitti:löysin tällaisen, ihan pelkästään rintamamiestaloille omistetun sivuston!! t
Tervetuloa mukaan joukkoon!
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Lunttilan herra
- Jäsen

..ja nopsaan vastaillaankin 
taidanki heti laittaa mieltä askaruttavia kysymyksiä tonne tekniikka osioon!
taidanki heti laittaa mieltä askaruttavia kysymyksiä tonne tekniikka osioon!
-
jaakkovaakko
- Jäsen

Itsekkin löysin foorumin vasta hiljakkain. Ei kovin paljon aktiivisia kirjoittajia , mutta monenlaisia ideoita, joskin varsin toisistaan poikkeavia neuvoja.
Toivoisin foorumille enemmän aktiivisia kirjoittajia ,sekä kommenteja. t. 10v. rintsikassa asunut
Toivoisin foorumille enemmän aktiivisia kirjoittajia ,sekä kommenteja. t. 10v. rintsikassa asunut
Tuota noin...jaakkovaakko kirjoitti: Ei kovin paljon aktiivisia kirjoittajia , mutta monenlaisia ideoita, joskin varsin toisistaan poikkeavia neuvoja.
Toivoisin foorumille enemmän aktiivisia kirjoittajia ,sekä kommenteja.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Lunttilan herra
- Jäsen

eilen laitoin viestin ja nyt vastattu 4 kertaa. eli ei tää nyt ihan kuollu oo 
Ja saa täällä uudempiinkin taloihin tietoa ja vastauksia. ei ainoastaan tuohon vanhaan rakentamiseen. oon täällä ollut lukijana jo kauan aikaa mutta olen vain kovin harvakseen itse uskaltautunut kirjoittamaan.
Ehdottomasti yksi aktiivisimpia foorumeita mitä minä seuraa ja niitä on paljon
Kalle
Ehdottomasti yksi aktiivisimpia foorumeita mitä minä seuraa ja niitä on paljon
Kalle
jep! Yksi parhaista foorumeista (ehkä paras, en juuri muita "käytä") ! Sopivasti asiaa, huumoria ja maailmanparannusta, tunteita ja tuoksuja sekä YSTÄVÄLLINEN ja avoin meininki!
Kiitos paljon ylläpitäjille, supervipeille ja muille tärkeille (=kaikille!) ja hyvää itseppäisyysiltaa!
perheyhtiö Koulukoti vm 1904
perheyhtiö Koulukoti vm 1904
Kunhan et vahingossakaan mene puolustamaan pelletin helpoutta.koulukoti kirjoitti:avoin meininki!
Joo, hyviä kommentteja täältä saa ja itse sitten pitää miettiä, ett mitä niistä kommenteista noudattaa. 
-
Lunttilan herra
- Jäsen

juu..on kokemuksia vastaavasta foorumista (uralroikka.net).
itsekin kaksi venäläistä moottoripyörää omistavana tulee siellä jonni verran roikuttua. ..ja toverit auttaa erilaisissa onkelmissa
itsekin kaksi venäläistä moottoripyörää omistavana tulee siellä jonni verran roikuttua. ..ja toverit auttaa erilaisissa onkelmissa
- Kauppis
- Jäsen

- Kotisivu: http://palaios.com
- Viesti:
ilmankos ilmankos.....
Wanhat jutut on kivoja
( = uralroikan webmasinist
)
Mistä muuten juohtuikin mieleen: Olisiko intoa/tarvetta kerätä jonkinlainen rintsikanomistajan "käsikirja"?
Just noihin lämmityssysteemien käyttöön ja kunnossapitoon, putkihommiin, korjauksiin jne jne perusjuttuihin, mitä voi/saa tehdä itse?
Wanhat jutut on kivoja
( = uralroikan webmasinist
Mistä muuten juohtuikin mieleen: Olisiko intoa/tarvetta kerätä jonkinlainen rintsikanomistajan "käsikirja"?
Just noihin lämmityssysteemien käyttöön ja kunnossapitoon, putkihommiin, korjauksiin jne jne perusjuttuihin, mitä voi/saa tehdä itse?
isompi leka tänne!
-
Lunttilan herra
- Jäsen

Eli siis = Rintamamiestalon omistajan RAAMATTU!
se oiski mahtava. sieltä vois lunttailla tuollaiset perus jutut sen suuremmin tyhmiä kyselemättä =)
se oiski mahtava. sieltä vois lunttailla tuollaiset perus jutut sen suuremmin tyhmiä kyselemättä =)
-
Lunttilan herra
- Jäsen

Timpakos se siellä? maailma ei ole pieni. internet on pieni!Kauppis kirjoitti:ilmankos ilmankos.....
Wanhat jutut on kivoja
( = uralroikan webmasinist)