Pekka Huhta kirjoitti:Hop hop, pojat. Rauha maahan, vaikka väkisin
Ei tartte kisata että kumpi pissaa pidemmälle, sovitaan että osaatte molemmat ja että sähkön kanssa pitää olla varovainen. Jos sen lisäksi on isompia selviteltäviä asioita, niin niitä kannattaa oikoa vaikka yksityisviestillä, meidän muiden viisaus ei juuri jalostu juupaseipäsväittelystä.
Ehdottaisin että jätetään tähän ja palataan takaisin asiaan.
Pekka
Eihän tässä edes riidellä? En ainakaan itse huomannut sellaista? Kauru osaa varmaan homman ihan Ok! Minulla vain on paha tapa silloin älähtää, kun tulee sellaista juttua, että asiantuntematon voi ymmärtää väärin ja lähteä itse koittamaan! Enkä tarkoita sillä, että ehkä, kun kokemus on opettanut, että kyllä voi

! Siksi olen näissä sähköhommissa vähä perskarvat kaarevina jutuissani, mutta ei Kaurua kohti, vaan itse asiaa.....
Sähkötyöt on melkein ainoita sellaisia, joiden perään huudan ammattilaisen nimeen jokakerta, että on edes tarkastus ennen kytkentää, sillä on tiedossa liian monta vahinkoa ja lähellä vahinkoa! Kuten kerran eräällä kasvihuoneella, kun kävin heillä kylässä ja tuli puhe kevään uusista tomaateista ja muista herkuista. Mentiin kasvihuoneella ja metalirunkoisen ovenkarmin yli meni jatkojohto, joka oli kuoritunut jo lähes poikki ja iski kipinää. Isäntä totesi, kun sitä kauhistelin, että on se tuossa ollut koko kevään, eikä mitään vahinkoa ole tullut!!!!! Juu ei tullut, kun tempasin johdon pois seinästä ja sen jälkeen autosta työkalut ja jatkojohto sen tuhannen p päreiksi! Isäntä vähän tykkäsi kyttyrää, mutta kun selitin asiaa, pitäen heidän 5- vuotiaan tytön kädestä samalla ja kertoen, kuinka lähellä oli hautajaiset, kun tyttö kömpi korkean kynnyksen yli kasvihuoneeseen.... Meinasi itku päästä isännältä ja emännältä siinä vaiheessa ja pyhä lupaus uusia sähköhommat välittömästi. Luultavasti uusivat, kun en päässyt hautajaisiin.
Joten tässä näitä syitä, miksi aina ärähdän, kun on puhe sähkötöistä ja huolimattomista sekä ammattitaidottomista asennuksista. Jos nyt olen väärässä ärähdysteni takia, niin nöyrästi pyydän anteeksi ja poistun takavasemmalle