Just kuulin omilta remonttimiehiltä että olivat törmänneet rakennukseen jossa oli ulkoapäin mineritti-rako-harvalaudotus-mineriittilevy(tuulensuojana)-villa-vinolaudotus ja sisäseinä.
ei ollut omassa talossa vaan vieraassa talossa
Mineriittiä ja mineriittiä
Re: Mineriittiä ja mineriittiä
Taisi olla talo mineriitin kultakaudelta, tai sitten silloin puruttomaksi rempattu.
Aikoinaan puoli kansaa pystyi näkemään mineriitin kauneuden, vähintäänkin sitä pidettiin lautaa kauniimpana. Minulla on kaksi mineriittiverhoiltua rm-taloa naapurina ja yritän päivittäin nähdä ne kauniina. Kerron tällä palstalla, kun alkaa onnistua.
Aikoinaan puoli kansaa pystyi näkemään mineriitin kauneuden, vähintäänkin sitä pidettiin lautaa kauniimpana. Minulla on kaksi mineriittiverhoiltua rm-taloa naapurina ja yritän päivittäin nähdä ne kauniina. Kerron tällä palstalla, kun alkaa onnistua.
Re: Mineriittiä ja mineriittiä
pvalila kirjoitti:Taisi olla talo mineriitin kultakaudelta, tai sitten silloin puruttomaksi rempattu.
shit happens