Eli: kellarissa on n. 12 neliön varasto josta tulee kodinhoitohuone. Nykyinen betonivalu on alkuperäinen maanavarainen, siinä on jyrkät kaadot ja kaiverrettuja "puroja" veden ohjausta varten
rakenne saisi kuivua edelleen sisään, mitään eristeitä ei tule. Salaoja /isodrän rempan jälkeen ulkoa tuleva vesi ei enää ole ongelma. Myöhemmin ehkä Platon Isola lattia tuon päälle.
Mutta onnistuuko moinen yhdeltä ensikertalaiselta? Betonimylly on ja normaali määrä älliä.
Mitä matskua suosittelisitte? Konsteja lattia tasaamiseen? Korkeuserot maks 25 mm tai jotain sinnepäin....
Kaikki hyvät neuvot olisivat tarpeen,
juuso



