Työkaluohjeiden käännöskukkasia

Rintamamiestaloista ja muusta
lapanen
Jäsen
Jäsen

Työkaluohjeiden käännöskukkasia

Viesti Kirjoittaja lapanen »

Hei,
ostin (taas) uuden viimeistelynaulaimen ja lueskelin ohjeita, vaikka en niitä tarvitsekaan.

Naulaimen lataamisesta: "3. Työnnä naulaPÖTKÖ kasettiin. Varmista, että nastojen TERÄVÄ kärki osoittaa YLÖSPÄIN." Aikaisemmin luulin, että ampuu alaspäin.

Naulaimen käyttö: "2. Kytke SUURTEHOINEN pikaliitin naulaimeen"

Ihan oikeesti, mitä hyötyä ohjeesta on, jos naulatkin pitää laittaa ylösalaisin?

Lisää kukkasia saapi laittaa :-D
mikkomies
Jäsen
Jäsen

Re: Työkaluohjeiden käännöskukkasia

Viesti Kirjoittaja mikkomies »

no tämä ei ehkä ole käänöskukkanen mutta kuitenkin aika hauska. viime ruuvi paketissa jonka ostin oli ohjeet ja niissä luki että ruuvi laitetaan terävä kärki edellä ruuvattavan kohteeseen :lol: ! empä olisi ikinä keksinytkään miten se ruuvi toimii ilman ohjeita. no uusavuttomuutta esintyy. kuten kaverini emäntä joka halusi teetä eikä meillä ollut vielä mikroa eikä veden keitintä ihmetteli että miten sen veden nyt sitten saisi keitettyä kun kyseisiä laitteita ei ole. piti siihen vaan tokaista että olisiko kattila ja hella sopiva laite!
KTj
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTj »

Minä jätin kerran märkä/kuiva imurin ostamatta kun siinä kiellettiin imuroimasta eläimiä. Pelotti jos vaikka hämähäkki tai kärpänen tukkii koko koneen ja savu vaan nousee. Ei sitä varmaan takuukaan korvaisi.
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Timpurin kynä pakkauksessa kehoitettiin käyttämään suojalaseja ja kuulosuojaimia. Eikä saanut antaa lasten käsiin. :roll:
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Vaahterarinne
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Vaahterarinne »

Timpurin kynä pakkauksessa kehoitettiin käyttämään suojalaseja ja kuulosuojaimia. Eikä saanut antaa lasten käsiin. :roll:
Hah! Päivän paras! :lol:
madde
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja madde »

mulla se on paras :lol: :lol:

Ostin tässä keväällä klapisirkkelin ja päätin kasata sen itse. No, eka ilta meni laitettaessa ja ruuvatessa lukiessa ja katsellessa aika tiukastikin ohjetta. No seuraavana iltana laitoin ohjeiden mukaan sen helevetin ison terän paikoilleen ja loput suojalevyt ym. ja vähän olin ylpeä itsestäni, et himpura tämä täti kasas iha ite sirkkelin. Eikun eka puulevy paikoilleen ja säädöt kohdalleen ja eikun kone käyntiin. No, kone jauhas ja jauhas puukappaletta niin, että puu alkoi savuamaan. Mie sammutin sirkkelin ja rupesin katsomaan terää tarkemmin ja ohjetta. Totesin, että oikein tämä on laitettu, juuri ohjeiden mukaan.

Terä väärinpäin.

Eikun purat kaikki suojukset veke ja terä toisinpäin ja uusi kasaus ja vähä tuli blondiolo mut nyt olen niin ylpeä tästä koneesta, paras hankinta kahteen vuoteen ja mulla niitä koneita on siunaantunut aaaika monta :roll:

Ja ihan käs´ sydämmellä; se terän asennusohje oli terä väärinpäin. En uskonut ennenkuin katsoin jiirisirkkelin terää, silloin heitin ohjeet hiiteen
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
lapanen
Jäsen
Jäsen

Eilen vaihdoin kesärenkaita (nii-in, vasta eilen) ja hallitunkin varoitustarrassa luki ensimmäisenä "Hallitunkki on tarkoitettu vain nostamiseen". No voi perkules, kun en tiennyt :oops: Milläköhän sen auton sitten saa alas? :roll:
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Täällä kun tiettävästi on paljon nykyisiä ja meikäläisiä entisiä it-ihmisiä, niin kevätillan iloksi muutama napakka käyttöohje.
http://www.mydigitallife.info/category/ ... lities/fi/
http://www.mydigitallife.info/2007/12/1 ... nology/fi/
lapanen
Jäsen
Jäsen

vesahy kirjoitti:Täällä kun tiettävästi on paljon nykyisiä ja meikäläisiä entisiä it-ihmisiä, niin kevätillan iloksi muutama napakka käyttöohje.
http://www.mydigitallife.info/category/ ... lities/fi/
http://www.mydigitallife.info/2007/12/1 ... nology/fi/
Ihanko itse käänsit vai saitko apua? :roll:
Ja oikeassa olet, täällä ENTINEN it-ihminen :!: Paluuta ei enää ole. Ei ole.
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

lapanen kirjoitti:Ihanko itse käänsit vai saitko apua? :roll:
Kyllä se oli tämä ihmistä fiksumpi ja paljon nopeampi Akkuna joka käännökset teki.
Olisipa kiva kääntää ne samalla ohjelmalla takaisin kiinaksi ja kysyä mitä mieltä siellä kolkalla asiasta ollaan.
adrian
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja adrian »

Ostin keväällä LIDListä sähkökäyttöisen puutarhajyrsimen. Parkside merkkinen laite on neljällä jyrsinterällä varustettu, ja yllättävän kätevä maan möyhentämiseen, kaikenmoisissa nurmikontasaus yms. hommissa.

Ketjun aiheeseen palatakseni, vehkeen käyttöohjetta lukiessani meinasi kyllä kaffit mennä väärään kurkkuun. Kyseinen vimpain on ohjeen mukaan nimeltään "SÄHKÖKUOKKA" ;-)

t: Ari
"hyvää tuloo vaikka tavallista yrittää"
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Ei käännöskukkanen, mutta kieltä uudistava. Joskus kauan sitten oli jonkun rautakaupan mainoksessa. Myynti artikkelina oli Teroitettu terästanko. Suomeksi rautakanki. Toinen oli Keskipistokärkilapio, eli soralapio. Oli nähtävästi joku välkky yrittänyt tehdä eroa betonilapioon, joka on tasainen?
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
jtbo
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jtbo »

Kuva
No, ei ihan työkalu, mutta liippaa läheltä :-D
lapanen
Jäsen
Jäsen

Ostitko? :roll:
Tuulenhovi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tuulenhovi »

Ei työkalu, mutta jonkinlainen laite kuiteskin...

Ostimme sisä/ulkolämpömittarin, jossa kello. Lieneeköhän ollut tiedossa, että tuote tulee tänne päin suomea myyntiin, kun pakkauksessa luki, että "kellon kans"..?! :wink:
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
Vastaa Viestiin