Hyvä projekti tarjolla tästä melkein naapurista...
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/p ... =41.972864
Projekti Riihimäeltä
Projekti Riihimäeltä
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
Re: Projekti Riihimäeltä
Kauniit portaat siellä on. Hienosti aikanaan toteutettu.

voivoi...
150-250tuhatta ekii halvempaa kun täällä Tsadissa....
voivoi minua persaukista ja VELKAISTA.....
voivoi, kyllä sitä tuolla erotuksella remppaisi ja tekisi jo vähän työmatkaakin...
voivoi...
olisi ollut edullisempaa syntyä muualle kun tänne kivikylään... pienempään lähtö on hankalampaa, noh joku saa tuosta mukavan projektin, ei oo rempattu piloille...
ei muuta ku kimppuun vaan!
t: köyhä, kipeä ja velkainen
150-250tuhatta ekii halvempaa kun täällä Tsadissa....
voivoi minua persaukista ja VELKAISTA.....
voivoi, kyllä sitä tuolla erotuksella remppaisi ja tekisi jo vähän työmatkaakin...
voivoi...
olisi ollut edullisempaa syntyä muualle kun tänne kivikylään... pienempään lähtö on hankalampaa, noh joku saa tuosta mukavan projektin, ei oo rempattu piloille...
ei muuta ku kimppuun vaan!
t: köyhä, kipeä ja velkainen
If I had to explain, You would not understand
Oon tuota taloa katsellut ennenkuin se tuli myyntiin kun se tosiaan on tässä ihan nurkilla.Tyhjillään ollut jo jonkinaikaa.Ainoa mikä noin ulkoisesti kiinnittää huomion on tosi matala sokkeli.Tosin lähempää tarkastelua en ole tehnyt muuta kuin kadulta katsellut.
Alue on arvostettu ja rauhallinen ja tuossa jo pelkän tontin arvo on noin 50000 eur,jopa ylikin.
Kauaa tuo ei myynnissä ole,se on varma.Rakennusoikeutta on sen verran että valitettavasti kohtalo on todennäköisesti sinetöity...
Alue on arvostettu ja rauhallinen ja tuossa jo pelkän tontin arvo on noin 50000 eur,jopa ylikin.
Kauaa tuo ei myynnissä ole,se on varma.Rakennusoikeutta on sen verran että valitettavasti kohtalo on todennäköisesti sinetöity...
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.