Mistä sait tietää tästä rintamamiestalo.fi:stä

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.

Mistä sait tietää tästä saitista

Google tai muu hakukone
151
65%
Tuttavalta
30
13%
Toisessa foorumissa oli linkki
40
17%
Lehdestä, tv:sta tai radiosta
2
1%
Jostakin muualta
11
5%

Ääniä yhteensä: 234

?keskellä kämmentä
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja ?keskellä kämmentä »

Tais olla jostain lehdestä...?
En muista? :shock:
Tää on vähä niinku vanhassa mainoksessa:
Mitä me syötiin ennenku oli Flooraa?
Eli: Mitä mä tein tietokoneella ennenkuin löysin nää sivut :shock: ???
jos ei tee mitään, ei tule vahinkojakaan :)
vesahy
Jäsen
Jäsen

Re: Mistä sait tietää tästä rintamamiestalo.fi:stä

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Kuukkeloin tietoa perinnemaaleista ja vähän ennen kuin lopullisesti sekosin, niin osuin tänne valtasuoneen. Ja tänne näköjään palaan uudestaan ja uudestaan. Muutaman viestin olen jo kirjoittanut ja omaan kysymykseeni saanut asiallisia vastauksia.

Onko täällä mitään yhteistä toimintaa? Seikkailen myös puutarhasivustoilla ja siellä järjestetään yhteisiä taimenvaihtotilaisuuksi,a matkoja ja muuten vaan tapaamisia. Itse olen ollut yhdellä Viron kukkanäyttelymatkalla matkanjohtajanakin. Kun valtakunnassa järjestetään kaikenlaisia raksamessuja ja perinnerakentamispäiviä, niin niissä voisi olla epävirallisia tapaamisia. Täytyy vaan keksiä miten toisemme tunnistamme. Siitä paidastako, jota minulla ei vielä ole?
böcker
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja böcker »

Googlettamaallapa hyvinkin. Etsin muistaakseni, että löytyykö netistä mitään listoja siitä, mitä asioita pitäisi talokaupoilla katsoa. Sieltä sitten osuin tämän foorumin johonkin keskusteluun ja "koukussa" ollaan. Tämä on sekä hauskaa, että hyödyllistä. Kiitos vaan ylläpidolle.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Nostetaampas tämä ylös, sillä nyt ihmetyttää kävijäryntäys.
Googlen mukaan portaalisivulla on yleensä kävijöitä päivässä noin 2000, mutta maanantaina 2847 ja tiistaina 21.10. 7745 kpl sivulatausta.
Mistä te kaikki tulette?

Sitemeter:ä katsoessa ei voi olla huomaamatta että lauantaisin ihmisillä näyttää olevan muutakin tekemistä kun surffata netissä. Sunnuntaisin on sitten vähän vilkkaampaa ja maanantait näyttää olevan täällä vilkkaimpia päiviä.
--------------------------------------------------------------------------------------------
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Ainakin minun kohdallani vaikuttaa se, että sain kiinteän nettiyhteyden myös tänne maalle, remonttikohteeseeni. Kun sitä ennen kävin näilläkin sivustoilla vain noin joka toinen viikko, niin nyt kone on auki pöydällä ja tulee katsottua monta kertaa päivässä, että oliskos jotain uutta. Eikä vain tätä, vaan paria muutakin palstaa.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Ari kirjoitti:Mistä te kaikki tulette?
Taitaapa olla niin että googlen kävijäseuranta vaan seuraa jotakin ihan muuta kun kävijöitä, eli mainosyksiköiden näyttöäkertoja. Se siitä yleisöryntäyksestä :(
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin