Ollaan opettajia rouvan kanssa. Opetan käsityötä ja rouva luokkaa...
Vai mites se nyt menikään?
Nyt on pakko piruilla, ei millään pahalla, enkä edes ilkeällä mielellä, mutta mites opetetaan käsitöitä ja luokkaa
On tää suomen kieli hauska, puhutaan puukiukaasta ja tervan poltosta, mutta minusta ei koskaan haluta sitä tervaa polttaa, eikä tuo puukiuaskaan oikein turvalliselta tunnu
Wanha wirttynyt Whiski
Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska tekemällä itsesi naurettavaksi, joten
tervetuloa Suomen pelkokertoimeen, tänään vuorossa Kotikokin erikoinen!
Olen tehnyt sekalaisia hommia 30 vuotta, josta 20 v. yrittäjänä. Kun täytin 45 päätin että työelämä riittää minun osalta, annetaan nuorille työpaikka.
Elantoni saan kolmesta vuokrakämpästä, jotka olen ostanut ns. lama-aikana. (ei ne suuret tulot vaan pienet menot)
Tuossa tuollaiset 8 vuotta tullut ajankuluksi rakenneltua paloautoja,pääastiassa sähköpuolta (http://www.saurus.fi). Välillä tuli käytyä hieman kokeilemassa paperikoneen hydr.konekoiden+ohjauskaappien tekoa. Nytten tämän vuoden alusta vähän vastapainoa tuolle johtojen kanssa pelleilylle sitten tuli hommattua tämän talon myötä.
Varastoduunari. Haaveammattina ajoneuvoverhoilija, unelmani toteutan vielä jonain päivänä.
Mies ammatiltaan ajoneuvoasentaja, tosin varaosamyyjänä toimii nykyään.