Tomppa kirjoitti:
Tuossa ei ole enää pelkoa ruuhkasta aamuisin. Eikös kyseessä ollut vanha koulukiinteistö joten silloinhan tuo on ihan normaali määrä?
Sellainenhan se..
Kätevää on se että voi aina siirtyä ulkohusseihin,jos edellisenä iltana on ollut kebabilla.
Säilyy perherauha.
Joutui kyllä luopumaan parista valtaistuimesta itse talossa. Pönttöt eteisessä ei ole ihan mun juttuni, vaikka ahkera käyttäjä olenkin.
Täältä löytyy kaksi pyttyä, yksi kummastakin kerroksesta. Piharakennuksessa on kahdelle vierekkäin istuttava kompleksi, mutta ollut pois käytöstä varmaan jo ikuisuuden ja mennee ensi kesänä purettavaksi koko rakennus.
kolme sisällä yksi kellari-, keski- ullakkokerroksessa ja sitten tietysti ulkohuusi. Tosin sisäpyttyjen kohdalla on tällä hetkellä vain viemäriputket kun on remonttimeneillä.
Salmiska kirjoitti:Yksi vessa, kuusi käyttäjää. Välillä on ruuhkaa, jonossa ei ole sentään ollut vielä kuin kaksi henkeä. Vahingoilta vältytty toistaiseksi.
Riippuu ihan siitä, kummalla puolen wessan ovea olet
Tjoo, tulee lapsuudenkoti mieleen, enimmillään 8 henkilöä ja vain 1 wessa - talo oli rakennettu 1975, joten ei pidä syyttää pula-aikaa siitä ratkaisista...
Nykysessä lukaalissa on kaksi (+ tietty anopille liiterin nurkassa huussi), yksi elintasopahkassa, ehta ja alkuperäinen sormipaneeliweski yläkerrassa - eikä muuten ole neliöitä siihen koppiin haaskattu
"Köyhän pitää osata kaikkea.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
Tällä hetkellä yksi mikä toimii vesiämpärin kanssa mutta viikon kuluttua kaksi. Ja taloudessa on kaksi henkilöa.
Lapsuudenkodissa oli pitkään 6 käyttäjää yhdellä vessalla ja kun suurin osa oli naisia niin oli ruuhkaa varsinkin aamuisin.
Yksi vesikäyttöinen ja sekin kylpyhuoneen yhteydessä. Ulkohuussi on liiterin päädyssä, mutta siellä on auton kesä-/talvirenkaat kaudesta riippuen. Ulkorakennuksen takana on sitten tilaa kyllä
Taloudessa kaksi aikuista ja -98 poika & -01 tyttö.
Varmaan joutuu laittaan ylös toisen aikanaan kun lapset alkaa viihtyä veskissä.
Tämän ikäiset lapset ei vielä söisi, nukkuisi eikä viihdy vessassa. Itse ei juuri muuta tekis