Miksi tämänkin palstan oli pakko muuttaa ilmettään kun vanha oli ihan selkeä ja toimiva?
EI jaksa näitä ainaisia muutoksia äiti tule auttamaan

Rahalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ennemmin niin että tähän muutokseen kuluttamallani ajalla olisin voinut tehdä jotakin turhempaa ja ansaita samalla rahaa..jope kirjoitti:Veikkaisin että tällä palstalla näidenkin muutosten takana on joku sponsorointi suhde/markkinointiosaston käsitykset mainostilan paremmasta näkyvyydestä jne.tms. mitä lie.
- mä olen sen verran toope etten tiedä mitä mahdollisuuksia ja ominaisuuksia...Ari: peruskäyttäjillekkin tuli roimasti mahdollisuuksia säätää omia asetuksia.
Kääntäjä on tämän näin kääntänyt ja voin toki muuttaa.Slyyda kirjoitti:"Ystävät ja vihamiehet", no hehe, tuo "vihamiehet" on aika rankka sana nimimerkeille joiden viestejä ei halua nähdä. Loistava toiminnallinen uutuus kylläkinVai oliko jo vanhassakin, ei voi muistaa..
Miten olisi jokin neutraalimpi ilmaisu, vaikka "Ystävät ja huomiotta jätettävät nimimerkit".
Reipas hiiren siirtely aihekenttien päällä näyttää tosiaan nostavan suoritinkäyttöä. Katsotaan josko tuon saa pois päältä.talo52 kirjoitti:Jo on sekavan oloinen, etusivun perusjärjestys onneksi samanlainen kuin ennen, turha asia on tuo aihekenttien värin muuttuminen, kun koko laatikko ei kuitenkaan toimi linkkinä... Lisäksi ainakin mulla suoritinkäyttö pompsahtaa kattoon, kun vaan hiirtä liikuttelee noiden aihealueiden päällä..??ei hjuva...