kylpyhuoneen katto
kylpyhuoneen katto
Oletteko laittaneet kylphuoneen kattoon vedeneristystä, esim. alupaperia tai muuta?
itse kylpyhuoneen katon vedin saunasatulla, koska suoraan "yhteydessä" saunahuoneeseen. Näin varmistin yhtenäisen "tiiviin" pinnan. Mitään sen tarkempia tutkimuksia en tehnyt, mutta vedin "fiilispohjalta", kun tuntui hyvältä ajatukselta... Viekää ladon taakse ja lopettakaa, jos olen tehnyt suurta syntiä...
Meillä on ihan höyrynsulkumuovi, huolellisesti teipattu kunnon teipillä.
Sauna satu on varmaan ihan ok, ainakin on tiivis.
Meillä oli aikaisemmin kipsilevyä joka oli vedetty kosteussululla ja kaikki saumat oli akryylimassalla saumattu. Hyvin sekin oli toiminut.
Jotkut tekevät jopa kaakelilujasta.
Pesuhuone ja sauna ovat sellaisia paikkoja (jos ovat sisällä talossa), että ainakin itse haluan höyryjen pysyvän oikeissa paikoissa. Meillä oli vanhan saunan alumiinipaperi hieman pettänyt/huonosti asennettu. Yläpuolella oleva palkki oli kyllä selkeästi kärsinyt tuosta, eli oli kosteuden jälkiä. Nyt saunassa on seinä ja katto saunasatua.
Sauna satu on varmaan ihan ok, ainakin on tiivis.
Meillä oli aikaisemmin kipsilevyä joka oli vedetty kosteussululla ja kaikki saumat oli akryylimassalla saumattu. Hyvin sekin oli toiminut.
Jotkut tekevät jopa kaakelilujasta.
Pesuhuone ja sauna ovat sellaisia paikkoja (jos ovat sisällä talossa), että ainakin itse haluan höyryjen pysyvän oikeissa paikoissa. Meillä oli vanhan saunan alumiinipaperi hieman pettänyt/huonosti asennettu. Yläpuolella oleva palkki oli kyllä selkeästi kärsinyt tuosta, eli oli kosteuden jälkiä. Nyt saunassa on seinä ja katto saunasatua.