Makuasioista EI pidä kiistellä. Jokainen asumme itse talossamme ja laitamme sen omia unelmia vastaavaksi - tai ainakin sinnepäin. Jos tämäkin henkilö olisi halunnut toteuttaa projektinsa "vanhaa kunnioittaen", hän varmaan olisi siihen kysellyt apua, neuvoja ja vinkejä aikanaan. Hän on kuitenkin halunnut tehdä remppansa toisin, omalla tavallaan, eikä se tee lopputuloksesta hänen kannaltaa yhtään sen huonompaa. Mun mielestä nuo systeemit näytti HIENOILTA ja niiden eteen on varmasti uhrattu paljon. Lopputuloksesta kannattaa olla ylpeä, tytyväinen ja onnellinen - onhan se juuri oman halun, maun ja tahdon mukainen
Itsekin olen täällä "paasannut" perinteisestä tyylistä, materiaaleista sun muusta, kyllä vain, toivon mukaan sitä EI ole otettu kritiikkinä ja pahansuopaisena suunsoittona, se ei todellakaan ole ollut tarkoitukseni.
Olen halunnut vaan tuoda esiin erilaisia näkökantoja asioihin. Erilaisten ratkaisuiden toimivuudesta keskustelua, sekä niissä esiintyviä ongelmia. Tällä on ollut ja tulee olemaan VAIN yksi tavoite: Kun asioista puhutaan avoimesti ja liiallisia tunnekuohuja välttäen, voidaan saada aikaan varsin kattavia näkemyksiä ja kokemuksia erilaisista saneerausten toteutustavoista.
Parhaimmillaan tulevat remppaajat voivat muiden kokemusten kautta välttyä tekemästä mahdollisesti virheellisesti toimivia ratkaisuja ja ylipäätään jokainen meistä voi suhteuttaa muiden kokemuksia, näkemyksiä, huomioita, "virheitä" ja ideoita omaan projektiinsa.... OMALLA TAVALLAAN tietenkin