Samaa odotellaan täällä.Muutaman kerran oon Maidenia käynyt kattomassa ja ne on aina tosi kovia kinkereitä,ikäänkuin keikkojen aatelia!rintsikka-60 kirjoitti: voi kun tulis kesä ja pääsis stadikalle maidenia
katsomaan.
Mikä/Mitkä levyt rokkaa tällähetkellä ?
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Jokapaikanhöylä
- Jäsen

Yle-X
Koskapa hifilaitteistomme on mallia kirppitorilta 5€, niin siinä ei pahemmin CD:t pyöri (ei taho löytää raitaa) ja koska tuo on elämäni ensimmäinen CD-soittimella varustettu aparaatti, eio levyjäkään pahemmin kertynyt. Rempatessa ei viitsi kasetteja käännellä ja vaihtaa, niiden laatukin on päässyt pahemman kerran härskiintymään, niin luotan valtakunnalliseen Yleisradioomme - Yle-X siis
Toisaalta, jos ihan tarkkoja ollaan, niin suurimmalta osin täällä raikaa lähinnä linnunlaulu (talviaikaan konsertointi yksipuoleisempaa) ja omat ajatukset... Jotenkin vaan ei jaksa ainaista hälyä ja älämölöä, ideariihikin jauhaa paremmin hiljaisuutta kuunnellessa
Musiikin suhteen olen kuitenkin yleensäottaen varsin kaikkiruokainen, heavystä sinfoniaan ja humpasta lastenlauluihin, mut Arja Havakka aiheuttaa kerta toisensa jälkeen puistatuksia - onneksi se ei kuulu Yle-X:n soittolistaan
Toisaalta, jos ihan tarkkoja ollaan, niin suurimmalta osin täällä raikaa lähinnä linnunlaulu (talviaikaan konsertointi yksipuoleisempaa) ja omat ajatukset... Jotenkin vaan ei jaksa ainaista hälyä ja älämölöä, ideariihikin jauhaa paremmin hiljaisuutta kuunnellessa
Musiikin suhteen olen kuitenkin yleensäottaen varsin kaikkiruokainen, heavystä sinfoniaan ja humpasta lastenlauluihin, mut Arja Havakka aiheuttaa kerta toisensa jälkeen puistatuksia - onneksi se ei kuulu Yle-X:n soittolistaan
"Köyhän pitää osata kaikkea.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
Maaliskuussa Smashing Pumpkins ja kesällä RautaNeito, onpahan taas jotain mitä odottaa
Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen mutta täysin friikki, harrastuksina ollut aina musiikki ja tanssi enkä voi kuvitella elämää ilman musiikkia ja sen tahdissa liikkumista. Viimeksi eilen olin tunnin yksin saunomassa mp3-soittimen kanssa kun kellarissa saa rauhassa laulaa keuhkojen täydeltä
Musamaun laajuudesta kertonee se, että soittolistalla ovat sulassa sovussa mm. Def Leppard, E-Type, Elastinen ja Kotiteollisuus... 
-
RINTAlo-47
- Jäsen

Hmm...mielipide-erojahan nämä ovat...mun mielestä toi edellinen stadionin pläjäys oli todella hyvä keikka vaikka mullakin tota vertailupohjaa on varsin runsaasti eri orkestereilta.Tosin paljon parempiakin keikkoja on nähty mutta ihan kelpo veto se kyllä mun mielestä oli.
Jos se olis helppoo,olisin tehnyt sen jo.
-
Harrastelija
- Jäsen

-
rempparouva
- Jäsen

-
tarmoannikki
- Uusi jäsen