Peruspilaamaton rm-talo Vaasassa

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
A-MM-V
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Peruspilaamaton rm-talo Vaasassa

Viesti Kirjoittaja A-MM-V »

En siis itse ole myymässä, mutta täällä meidän asuntoalueella on myynnissä tosi symppis isokokoinen peruspilaamaton rintamamiestalo, hintapyyntö 135 tuhatta. Kannattaa käydä katsomassa! Oma tontti ja kaukolämpö.

http://www.aktialkvvaasa.fi/listaus.php?kohde=ta4487
mikkomies
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja mikkomies »

kuka sitä nyt vaasaan haluaisi muuttaa :-D
Slyyda
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Slyyda »

mikkomies kirjoitti:kuka sitä nyt vaasaan haluaisi muuttaa :-D
Korkeintaan lähistölle :lol:
Caty
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Caty »

A-MM-V, ootko käynyt katsomassa? Ite en koskaan ehdi yleisiin esittelyihin, koska ne on aina lasten päiväuniaikaan :(
Onko tuo verrattavissa siihen mineriittipintaiseen, joka oli loppukeväästä myynnissä siinä puiston toisella puolella?
AS2000
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja AS2000 »

Slyyda kirjoitti:
mikkomies kirjoitti:kuka sitä nyt vaasaan haluaisi muuttaa :-D
Korkeintaan lähistölle :lol:
Minä voisin muuttaa takaisin kotikonnuilleni Vaasaan (Vaasan veri ei vapise!), jos sieltä löytyisi duunipaikat mulle ja miehelle. Sitä odotellessa maksellaan omaa, yli tuplasti tuota kalliimpaa rintsikkaa täällä Kehä III:n sisäpuolella...
Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.
A-MM-V
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja A-MM-V »

Caty: kävin tekemässä pikaisen kierroksen viime sunnuntaina. Nuorempi lapsi nukkui kotona miehen valvonnassa ja vanhempi oli mukana, ei tosin halunnut tulla sisälle vaan jäi pihaan odottamaan. Kiersin siis talon noin kolmessa minuutissa... Muovimattoja siellä oli lattiassa, tapetit ehkä 80-luvulta samoin kuin keittiö. Vanhalla pariskunnalla ollut, eivät ole tehneet lämmöneristysremonttia tms. Suht siistissä kunnossa kuitenkin, verrattuna meidän mörskään. Pohjaratkaisu oli hiukan erilainen kuin siinä mineriittitalossa, mutta noin muuten aika saman "tasoinen". Mulle jäi talosta kiva fiilis, mutta kuten sanottua, tein tosi pikaisen katselmuksen.
Vastaa Viestiin