Tietty saa esittää mielipiteitä. Itse en halua asua korvessa, mutta tiedostan kyllä että jotkut haluaa. Ja kun täällä on sakkia jotka nimenomaan haluaa sinne korpeen asumaan, niin emmää nyt niille rupea mesomaan että "voi kauheeta, älä muuta sinne korpeen, ihan hirveetä" tai "voi ei, tuu pois sieltä korvesta, ihan kamalaa".Slyyda kirjoitti: Tuosta saan sellaisen käsityksen, että mielipiteitä ei saisi esittää? Itsekin tosin esität mielipiteitä, esim. sijainnista "kauas kauas", joten taisin ymmärtää väärin?
Mutta mun mielestä mielipiteet on hyviä vastauksia nekin, vaikka en itse muiden mielipiteiden perusteella yhtäkään päätöstä tee, on se mukava tietää, mitä muut ihmiset ajattelevat. Joskus mielipiteissä ilmenee jokin asia, mitä ei itse tullut/tulisi ajatelleeksi.
Ja laminaatti tuntuu tosiaan olevan semmoinen asia joka herättää ihan hirveästi tunteita (lähinnä vastaan)
Jos nyt joku haluaa tehdä rintsikastaan tai vanhasta talostaan uuden pakettitalon näköisen, niin mitäpä sitten, siitä vaan. Halusin aiemmissakin viesteissä vaan alleviivata sitä, että jokainen tyylillään.