Tuota kierrätyskeskuksen kärryä on käytety, mutta se pitäis hakea ja palauttaa saman päivän aikana ja vieläpä kierrätyskeskuksen aukioloaikana. Ja mä en tiiä saisko sitä virallisesti viedä pääkaupunkiseudulta pois. Mutta kiitos vinkistä
Toi reissu on just kiusalla sen verran pitkä että jos laskee 2 x 6 tuntia matkoihin ja 8 tuntia yöunille, niin auton pakkaamiseen ja muuhun jää sitten vain neljä tuntia. Eli teoriassa se menis yhden vuorokauden taksalla, mutta käytännössä ei viittis repiä ihan niin tiukkaan vaan siihen menis helposti kaks.
Orimattila vois houkuttaa, mutta auton palauttamisessa on sitten taas oma kiemuransa, satakunta kilsaa suuntaansa. Pitää katsoa josko löytyis muita tarjokkaita ja pitää soitella noihin vuokraamoihinkin.
Meillä on sukulaisten kanssa puoliksi mökki ja ne on rakentaneet uuden siihen viereen. Vanha on menossa purkuun ja "toisen romu on toisen aarre", eli jos sieltä ei pelasta kaikenlaista roipetta 1800-luvun sivustavedettävästä sohvasta itse tehtyihin nätteihin puutarhatuoleihin, niin ne hävitetään siinä muun mökin siivellä.
Ne huonekalut ei oo paljon minkään väärti, niin että jos me maksetaan bensoineen reilu parisataa siitä että saadaan ne tänne etelään, niin se on hullun hommaa se. Suurin osa niistä huonekaluista ei edes mahdu meille vaan pitää myydä tai antaa pois, mutta mä en vaan siedä ajatusta että ne louhittais kauhakuormaajalla samalle lavalle kun se vanha rausku mökki.
Pekka