Moi,
Rakastan pioneja ja minulla on niitä runsaasti uudessa/vanhassa puutarhassani, mutta en ole keksinyt mitä istuttaa niiden kanssa samaan penkkiin, että kukintaa olisi pidempään, kun ne ei kauaa kuki. Eli mitä olette yhdistelleet pionin kanssa samaan penkkiin, joka kukkisi niiden jälkeen ja mielellään pitkään?
Terkuin,
Remonttirouva
Mitä pionien kanssa?
-
Remonttirouva
- Jäsen

Ei kyllä kuulu pioneihin, mutta täältä löytyy ihan kiva suunniteluohjelma:
http://www.perenna.fi/perennasuunnittelu/
Tuolla voi katsoa miltä penkki näyttää milloinkin.
Vaatii IE-selaimen toimiakseen, Firefoxilla ei toimi.
Kannattaa lukaista ohjeet. Eli valitse alue-> kasvupaikka jne -> kukka.
Klikkaamalla ruudukosta haluamaasi kohtaa siirtyy kukka siihen.
Touko, kesä, heinä jne. täpillä voi virtuaalisesti vaihtaa kuukautta, näkee siis miltä penkki näyttää milloinkin.
http://www.perenna.fi/perennasuunnittelu/
Tuolla voi katsoa miltä penkki näyttää milloinkin.
Vaatii IE-selaimen toimiakseen, Firefoxilla ei toimi.
Kannattaa lukaista ohjeet. Eli valitse alue-> kasvupaikka jne -> kukka.
Klikkaamalla ruudukosta haluamaasi kohtaa siirtyy kukka siihen.
Touko, kesä, heinä jne. täpillä voi virtuaalisesti vaihtaa kuukautta, näkee siis miltä penkki näyttää milloinkin.
moi vaan,
mulla kukkii ensin narsissit ja tulppaanit. Sitten särkyneet sydämet, jonka jälkeen pionit (eriväriset hieman toistensa perään). Nyt kukkivat päivänkakkarat ja saksankurjenmiekat. Vieressä tarha-alpit. Sitten tuleekin taukoa (koitan miettiä millä täyttäisi tuon "aukon"), jonka jälkeen elokuun asterit. Mulla on sellainen hieman "sekava" englantilaistyylinen, rappioromanttisen tapainen puutarha, johon alan olla ihan tyytyväinen. Ei tarvitse paljoa kitkeä ja nätisti kasvavat toistensa vieressä ja seassakin. Hieman pidän kurissa, enpä enää juuri muuta.
mulla kukkii ensin narsissit ja tulppaanit. Sitten särkyneet sydämet, jonka jälkeen pionit (eriväriset hieman toistensa perään). Nyt kukkivat päivänkakkarat ja saksankurjenmiekat. Vieressä tarha-alpit. Sitten tuleekin taukoa (koitan miettiä millä täyttäisi tuon "aukon"), jonka jälkeen elokuun asterit. Mulla on sellainen hieman "sekava" englantilaistyylinen, rappioromanttisen tapainen puutarha, johon alan olla ihan tyytyväinen. Ei tarvitse paljoa kitkeä ja nätisti kasvavat toistensa vieressä ja seassakin. Hieman pidän kurissa, enpä enää juuri muuta.