Uusi keittiö -50 luvun tyyliin. Miten saan kuvat tänne?

Ilmoita omasi tai naapurin rintamamiestalo-projekti. Laita myös linkki kuviin tai kotisivulle mikäli sellaiset on.
Vastaa Viestiin
m.sulen
Uusi jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: Su Marras 03, 2013 10:48
Paikkakunta: Riihimäki

Uusi keittiö -50 luvun tyyliin. Miten saan kuvat tänne?

Viesti Kirjoittaja m.sulen »

Ajattelin laittaa muutaman kuvan meidän uudesta keittiöstä.
Miten saan laitettua kuvia tänne sivustolle, voisiko joku neuvoa?
Tai osaisiko joku tehdä linkin jos lähettäisin kuvat s-postiin?
lehmikangas
Jäsen
Jäsen
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 14:29
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi keittiö -50 luvun tyyliin. Miten saan kuvat tänne?

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Ganzol
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: To Kesä 04, 2026 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi keittiö -50 luvun tyyliin. Miten saan kuvat tänne?

Viesti Kirjoittaja Ganzol »

m.sulen kirjoitti: Ke Tammi 11, 2023 20:06 Ajattelin laittaa muutaman kuvan meidän uudesta keittiöstä.
Miten saan laitettua kuvia tänne sivustolle, voisiko joku neuvoa?
Tai osaisiko joku tehdä linkin jos lähettäisin kuvat s-postiin?
Valokuvia voi lisätä kahdella tavalla: joko liittämällä tiedoston suoraan viestiin ”Liitetiedostot”-välilehden kautta tai lataamalla kuvan ensin kuvapalveluun ja lisäämällä linkin tai BBCode-koodin viestiin. Foorumilla on erilliset ohjeet kuvien lisäämisestä.
Vastaa Viestiin