Ajattelin laittaa muutaman kuvan meidän uudesta keittiöstä.
Miten saan laitettua kuvia tänne sivustolle, voisiko joku neuvoa?
Tai osaisiko joku tehdä linkin jos lähettäisin kuvat s-postiin?
Uusi keittiö -50 luvun tyyliin. Miten saan kuvat tänne?
-
lehmikangas
- Jäsen

- Viestit: 1095
- Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 14:29
- Paikkakunta: Oulu
Re: Uusi keittiö -50 luvun tyyliin. Miten saan kuvat tänne?
Valokuvia voi lisätä kahdella tavalla: joko liittämällä tiedoston suoraan viestiin ”Liitetiedostot”-välilehden kautta tai lataamalla kuvan ensin kuvapalveluun ja lisäämällä linkin tai BBCode-koodin viestiin. Foorumilla on erilliset ohjeet kuvien lisäämisestä.