Hiivatti on osaamattomalle ostajalle tosiaan vähän arvaamaton peli. Ostin siihen huvikseni (alemyynnistä) ItalianSpeed mötikän. Se on kevyt kottero ja jos siitä sen lupaamasta 160 hevosvoimasta edes 140hv tuli muutenkin voimalliseen 120hv mottiin niin siinä on täydellinen peto, susien sukua, vai miten se hiivatti mainoksissa aikoinaan menikään.pvalila kirjoitti:Leimaa ei myytävässä autossa ole pakko olla, mutta vikalista on ainakin haettava. Tosi vaikea myydä muutoin!
Mä olen aina yrittänyt innostaa sut myymään vanhat autonraadot pois pihasta, mutta tällä kertaa mä luulen, että maltti on valttia!
Eli myy se Hiivatti pois vasta sitten, kun olet varma, että Volvo on saavuttanut käyttöautolta vaadittavan luotettavuuden.
Vanhojen autojen kanssa ei oikein voi etukäteen päättää, että korjaustarve oli tämä ja tähän se saa luvan jäädä. Volvoon voi tulla jotain niin kallista vastaan, ettei sitä pysty ihan pikana korjauttamaan. Korjauksista joutuu maksamaan enemmän, jos ne joutuu kiireen takia teettämään pikana. Hiivatti hihassa voi olla todellinen ässäkortti...![]()
![]()
Mottihan on loistava, jota myytiin monelle muillekin mukaan lukien Saab. Toki parhaimmat tehot sitten 16v kannella. Kaikki muu taitaa ympäriltä hävitä mutta motti kestää.
Niin, vähän olen huonossa tilanteessa kun alkaa kaikki olemaan järkiautoja. Noh, Volvo ei kuulu siihen joukkoon
Rollo on viimeinen mohikaani isojen vapari perheautojen joukossa, voisikohan siitä tehdä naftaliinipelin? Tiedän, tuntuu todella naurettavalta nyt mutta jos bensa-autoilu pistetään pannaan niin aika hauska olisi kokoelmissa iso 3000cc V6 -moottorinen auto, jonka perimmäinen tarkoitus oli olla vain ihan tavallinen perheauto.