Korvausilmaventtiilit
Korvausilmaventtiilit
Meillä 234 m2 talo ja huomasin tuossa olohuoneessa istuskellessa että missään ei ole korvausilmaventtiileitä! Ei näy yläkerrassakaan eikä kellarissakaan taida olla kuin poistot.. Lattianrajassa tuntuu pieni vedon tunne joten sieltähän se lattialistan alta korvausilma lie tulee kun takkaa lämmittää.. Voisiko ensiapuna tai pysyvänä apuna toimia esim. Bilteman ikkunaan asennettavat rakoventtiilit?
-
lehmikangas
- Jäsen

- Viestit: 1095
- Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 14:29
- Paikkakunta: Oulu
Re: Korvausilmaventtiilit
Aiheesta runsaasti keskustelua tälläkin foorumilla. Ehkä helpoin on tarkistaa ensin vaikka ikkunan tiivistiit. Jos pätkät tiivistettä poistamalla sais riittävästi aikaaan. Ulkopokasta alhaalta ja sisäpokasta ylhäältä.