Kyseessä oli tuo induktiotaso: https://www.gigantti.fi/product/kodinko ... so-hoi625x Ja Electroluxin sivuilta löytyi tietoa sen tehoista:pvalila kirjoitti: BF on nykyisin suurten voluumien myyntipäivä. Oikeasti edullisia ovat pienet erät, yksittäiskappaleet.
Induktioliedessä yksi nopea levy saattaa riittää ihan hyvin, riippuu miten kokkailee.
Onhan siinä iso ero, ostaako kahdella satasella tason Suomesta vai hakee kolmella Virosta.
Puhelimen mallinimessä "Lite" tarkoittaa rampautettua kameraa. Megapikseleitä on usein markkinointiosaston iloksi karmeasti mutta optinen vakavointi puuttuu ja kohina hämärässä on usein järkyttävällä tasolla. Kirkkaassa saa hyviä kuvia noillakin.
Elisan poistokaappi on mulle ollut paras paikka ostaa puhelin, henkilökunnan käytössä hetken olleet ovat paras vaihtoehto (telineessä grillattujen akku saattaa olla huonossa hapessa).
Verkkis myy Huawei Mate 20 Pro -mallia hintaan 400. Vuosi sitten mä ostin samalla hinnalla mallin Mate Pro 10.
Poistokaapin superlöytö alkuvuodesta oli Honor View 20 hintaan 200 egeä. Wunderschön!
"Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), oikea etu: 1200/1800W/145mm
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), oikea taka: 1800W/180mm
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), vasen etu: 2300/2800W/210mm
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), vasen taka: 1200W/145mm".
Eli oikeasti tosi huonotehoinen. Mun vaimoni on aika kärsimätön, ja se koskee myös ruoanlaittoa, ei haittaisi yhtään jos esim. pastan keitinvesi kiehuisi ennätysajassa, siis ilman että tarvitsee muistella millä levyllä sen saisi kiehumaan nopeammin kuin muilla.
Vertaan vaikkapa tuohon: https://www.rde.fi/products/fi/232/8416 ... aign=hinta + tuohon rahtikuluja vajaat 20e.
On tuossa aika paljon paremmat tehot kuin tuossa Gigantin liesitasossa:
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), oikea etu: 1400/2500W/145mm
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), oikea taka: 1800/2800W/180mm
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), vasen etu: 2300/3700W/210mm
Keittoalueen teho (W)/halkaisija (mm), vasen taka: 1800/2800W/180mm
Noita uusia malleja tulee ja menee, ei ehdi juuri edes vertailuita tekemään, mutta selkeästikin Gigantin BF-tarjous-liesitaso oli jotain ikivanhaa jäännöserää.
Millainen muuten se Nordean "taskulaskin" on, onko siinä sisällä jokin sim-kortti vai pitääkö sille tarjota W-lan tms? Toimiiko se ulkomailla myöskin?
Mä olen kanssa tosi skeptinen tuon Androidin tietoturvan suhteen, ei mulla ole isoja rahoja Nordeassa(tai missään muuallakaan), mutta saavathan rikolliset tehtyä mitälie juttuja jos pankkipalveluuni käsiksi pääsevät.
Nordea on tekemässä aikamoisen munauksen jos oikeasti luopuvat tunnuslukukorteistaan, niistä luopumiselle oli verukkeena EU:n vaatima mikälie lisäturva, se olisi hoitunut pelkästään lisäämällä vaikka 4-16 -numeroinen PIN-koodi lisävahvistukseksi.
Jotenkin en vaan usko että Nordea saa vielä vuodenvaihteessakaan lopetettua paperisten tunnuslukukorttien käytön, aika paljon on niiden käyttäjiä vieläkin (kuten minä). Ei voi olla Nordean tapaiselle, kohtuuhyvin liikevoittoa tuottavalle yritykselle liian kallista käyttää jatkossakin paperimuotoisia tunnuslukukortteja? Tuo on ainoa ymmärtämäni tapa jolla asiakkaan tietoturva pysyy tasan varmasti luotettavalla tasolla.