Pakko sanoa, etten minä kauheasti noita 90-luvun kulttisarjoja seurannut.tuuma kirjoitti:Muistan toki, kerran olimme sattumoisin Turussa ja käytiin ihan terassilla tai jossain hauskassa pihassa, joka oli terassi kai sitten. Siellä se johtohahmo siemaili olutta ja ihmettelin miksi se oli siellä kun käsitin että hän viimeisen päälle tamperelainen. Noh, sillä taisi silloin olla jotain vispilänkauppaa sittemmin politiikkaan ajautuneen naisen kanssa.warixenjalka kirjoitti:Muistatteko sellaista radiohupailua kuin Alivaltiosihteeri? Siinähän tuo Einomies Porkkakoski seikkaili. Tai saattaa tuo AVS tulla vieläkin joltain Ylen kanavalta. itse lopetin sen kuuntelun kun se siirtyi pois Radio Mafialta. Vai muuttuiko tuo Mafia samassa hässäkässä YleXiksi?![]()
Yleisradio on 90-luvun puolivälin jälkeen mennyt vain alaspäin. Radiopuoli nimenomaan. Areena on ihan hyvä juttu.
En mä kyllä silloin alta kolmenkympin sitä huumoria niin oivaltanut mutta ei sen puoleen en kummeleistakaan kuin speedyn ja sakun![]()
Se on vähän jännä, etten välittänyt politiikastakaan pennin vertaa.
Keskityin silloin täysillä ymmärtämään tekniikkaa, se että olenko jäänyt jostain paitsi niin tuskinpa.
Suurin oivaltaminen politiikasta nyt on se että perskules me annetaan siihen lastentarhaan aikamoinen siivu ansioistamme heille "leikkirahaksi", jota sitten jakavat ja pyörittelevät ihan minne ja miten sattuu! Tullut lähinnä vain vihaiseksi tuosta oivalluksesta. Melkoinen summa leikkimiseen toisten rahoilla
En mä kauheasti kyllä muista, mitä sitten tuli seurattua; eihän tuolloin vielä ollut oikein nettiäkään. Tai olihan se, mutta ei se silloin telkkariin verrattava ajansyöppö ollut.
Hienoa, että vilppi toipui! Kompurahan siihen on jo uusittu, ohjauselektroniikka jos menee uusiksi niin sitten vanhaa on vain peltiloota.
ONOFFihantuo oli? Invertterejä helpompaa luulisi piirikortin kanssa olevan. Ja kake nyt ainakin tuntuu vielä komentoja lähettävän.