Voi Chunu parkaa, kirjoittaakohan se kuinkakin monta L:ää, ei ole faija ainakaan pahemmin preppaillut, jospa se olisi synnynnäisen ahkerapvalila kirjoitti:Mä olen taas laivalla, epäonnistui tuo sun videosi katselu.
Vai meni tuohon Matin loppumetreihin kahdeksan vuotta...Kansakouluikään ehti siis pihalla varttua.
Chunnukasta voi tulla ylioppilas ennen kuin pääsee töihin?
Silloin joskus kaikki tuntui menevän parempaan suuntaa, muurit murtui ja Viro vapautui. Tämän vuosituhannen alku tuntuu taas Putinin ajalta ja Suomi tuntuu vähän tippuneen kelkasta (eikä ihan vähän, jos vaikka Ruotsiin vertaa).
Ihan hyvin asiat Suomessa vielä ovat, mutta mittarit näyttävät alaspäin kautta linjan.
Mä ajattelin jossain vaiheessa käydä Triplassa. Ihan vain paikkaa katsomassa, ei siitä mun ostospaikkaani tule; eivät kuulemma autoilijoita sinne erityisemmin kaipaile. Ihan ymmärrettävää, jos talon alitse kulkee 900 junaa vuorokaudessa; mulle riittää jatkossakin Itis, Jumbo, Kaari, Sello ja joskus harvoin Tapiolan Ainoa (sinne menen yleensä kyllä jalan, mutta sielläkin on 3h pysäköintiä ilmaista).
Autoilijoille suunnatut marketit ovat edullisempia, oletko huomannut? Ei kukaan julkisilla liikkuva osta neljää täpötäyttä muovikassia ruokaa, siksi minä odotan Triplankin olevan kallis kauppakeskus.
Hmmm. Tosiaan, kaikki on mennyt viime aikoina vähän synkäksi maailmalla. Kulutusjuhlat ovat loppuneet, jos niitä oikein koskaan on ollutkaan sitten 80-luvun puolenvälin mutta nyt näyttää vähän joka suunnalla tympeältä ja kaikkialla vähän semmoinen ilo kadonnut, ihmisistä tullut jotenkin vakavia suorittajia vain
Taitanee Tripla ainakin Redin peitota. Silloin joskus kun Itis aukesi ja Metro niin tulihan sitä vallan J:päästäkin sinne mentyä hämmästelemään. Se oli oikeastaan aika hassua kun täältäpäin porukka lähti kaupoille niin keskustassa vain vaihdettiin lähijunasta metroon, ei kellään silloinkaan tullut mieleen Helsingin keskustaan mennä kaupoille. Nuo reissut eivät tosiaankaan olleet ruokakauppaostosmatkoja. Silloin joskus oli aina jollain ns. Tukkukortti, jolla sitten koko kylän matamit lähtivät ostoksille ja sitten tuli kaikenlaisia suurpakkauksia sapuskaa
Kyllä siellä kai yleissivistyksen vuoksi on ainakin käytävä. Minusta tosin se vanhan Pasilan aseman tarjontakin oli ihan riittävä, lämmintä, R-kioski, pubi että hamppariravintola ja kahvilakin. Jos sattui jostain syystä VR:n liikenne tökkimään niin sai tapettua aikaa. Nythän siellä voi vaikka mennä surffaamaan
Tuohan tulee kaiketi aivan täyteen asuinrakennuksia tornitaloineen vielä ja katetaan Hartwall areenalle saakka, ellen ihan vääräsää ole
Jokohan nuo kauppakeskukset täällä nyt sitten olisi tässä.